Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bengt-re sa:Bosse-Diesel iförd cykeloutfit i livligt samspåk med en utställare på cykelmässan i Älvsjö.
Mange. sa:Bengt-re sa:Bosse-Diesel iförd cykeloutfit i livligt samspåk med en utställare på cykelmässan i Älvsjö.
Äger han privata kläder? Har aldrig sett honom utan ;)
Hasse#7 sa:Såg precis en grå On-One med leftygaffel på Storgatan i Södertälje riktning Lina. Måste ju bara vara nån här.
marr sa:Hasse#7 sa:Såg precis en grå On-One med leftygaffel på Storgatan i Södertälje riktning Lina. Måste ju bara vara nån här.
Jepp, borde vara den det finns en tråd om, som ja inte minns vad den heter.
Märkligt. Uppvisade hen fler symptom såsom feber eller liknande?mmmrrrr sa:Igår kunde jag se hur jofa tackade nej till gratis folköl.
mmmrrrr sa:Igår kunde jag se hur jofa tackade nej till gratis folköl.
stenmark sa:Tror ni har missat innebörden av tråden. Den heter dagens happy-spotting.
Inte dagens vems cykel är det här eller dagens vem är det här.
kitzblitz sa:världens snyggaste Klein.
DT sa:kitzblitz sa:världens snyggaste Klein.
Är det ditt vinterpendlarhärke du talar om?
;-)
kitzblitz sa:DT sa:kitzblitz sa:världens snyggaste Klein.
;-)
Självklart! Så här sunkig har pendlarhärket blivit ;-)
kitzblitz sa:DT sa:kitzblitz sa:världens snyggaste Klein.
;-)
Självklart! Så här sunkig har pendlarhärket blivit ;-)
Bengt-re sa:Kan den inte få en fräshare sadelstolpe?
GoranS sa:Har Kleinen varit inne på återupplivning eller minns jag fel att den var på dödsbädden för något år sen?
kitzblitz sa:Det är nyfunnen (ganska dyr :-)) kärlek som jag inte kunde ana skulle bli så kul.
Stumpy sa:Spottade Vic i Älta och jag undrar om det inte var Peo på Stadsgården. (Lite osäker eftersom jag inte sett honom irl på några år.)
Stumpy sa:Spottade Vic i Älta
Anders till vänster, du till höger, men vem som var i mitten kunde jag inte avgöra bakifrån. Borde ju varit någon CK CX-are och ni är ju inte så många. Nä, dags att se om jag kan spotta någon mer på hemvägen från jobbet. Blir nog en hyffsat lång dag imorgon också. Norskdj-vlar!!!Vic sa:Ett rätt. Men kan du även identifiera de två jag hade sällskap med? :)Stumpy sa:Spottade Vic i Älta