Dagens Happy-spotting

Dagens Happy-spotting
happymtb.fr igår, fast det var ingen riktig spottning, snarare en stalkning, då jag åkte hem till honom för att sno hans dämparbussningar :)

Dagens Happy-spotting
Johnny165 kom cyklande när jag var på ärenden på Götgatan. Hade en trevlig pratstund med honom om vår tidiga avresa mot Järvsö imorrn.

Riktigt mysig dag, shorts och T-shirtväder.

Dagens Happy-spotting
marr sa:
Hasse#7 sa:
Såg precis en grå On-One med leftygaffel på Storgatan i Södertälje riktning Lina. Måste ju bara vara nån här.

Jepp, borde vara den det finns en tråd om, som ja inte minns vad den heter.

Vi får väl se om det kommer till klarhet. Hursomhelst var det väldigt viktigt. Kanske är det samma happyit som gett glada tillrop om kajakandet till Södertälje.

Dagens Happy-spotting
Nån happyit kanske var med på bilden?

Bilagor

• DSC02130.JPG
    DSC02130.JPG
    295.7 KB · Besök: 141
Dagens Happy-spotting
Spottade Phil, Dr. Spoke vid Slussen idag. Tror jag. Han kollade intresserad och vände huvet för att titta på världens snyggaste Klein vilket indikerar att det var han. Men han stutsade inte till lite mera för att han har jobbat många timmar på just denna, världens snyggaste Klein.

Så jag är osäker :-)

Dagens Happy-spotting
Den VAR stulen (finns inga cyklar i Skogås som inte har varit det). Men jag hängde ut lappar som lovade hittelön och då kom ungdomar som hade stulit den och fick pengarna och jag fick cykeln. Bra va :-)

Ja - tidigt 90-tal och så jävla skön.

Dagens Happy-spotting
Då lär det vara den jag såg i cykelstället vid centrum för någon tid sen när jag gick från pendeln. Minns att jag funderade på om det var din, men tänkte att den var lite för fräsch för det.

Dagens Happy-spotting
Spottade kontrapunkt idag.
Cyklandes på lastcykel med en hand på styret och gul velomobil på släp i andra handen.
Cykelnörd-o-metern slog i botten :)

/Johan

Dagens Happy-spotting
Stumpy sa:
Spottade Vic i Älta och jag undrar om det inte var Peo på Stadsgården. (Lite osäker eftersom jag inte sett honom irl på några år.)

Peo kan stämma han var ute idag.
Vart själv spottad av Johrn och Christer när jag mumsade snickers. De var på väg ut, jag på väg hem.

Dagens Happy-spotting
Vic sa:
Stumpy sa:
Spottade Vic i Älta
Ett rätt. Men kan du även identifiera de två jag hade sällskap med? :)
Anders till vänster, du till höger, men vem som var i mitten kunde jag inte avgöra bakifrån. Borde ju varit någon CK CX-are och ni är ju inte så många. Nä, dags att se om jag kan spotta någon mer på hemvägen från jobbet. Blir nog en hyffsat lång dag imorgon också. Norskdj-vlar!!!

Tillbaka
Topp