Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
HannaK på 175:an igen. Hon trampade målmedvetet på in mot stadens centrala delar medans jag lämnade Arvika bakom mig för ytterligare en vecka på annan ort.
Såg en riktigt hårdspurtande SS/FG-cyklist på Willinsbron i riktning mot St. Paulibacken ungefär kl 17.45. Blåa högprofilfälgar och grön jacka. Nån happyit?
Kl 08:32 Kungsgatan (Sthlm) upp från Vasagatan spottade jag en cyklist på röd fixie, svart störtkruka (av skate-modell) och Happymtb-tröja. Vem är det?
En gång för ganska länge sedan spottade jag en happyit på tunnelbanan med en donna. Han vädjade att jag inte skulle skriva här. Och det har jag ju knappt gjort.
AxelSthlm skrev:
-------------------------------------------------------
> mzi på bron från K-holmen över mot centralen
> strax efter 12 idag, skägget är en give away,
> skulle känna igen dig från månen :)
Meh! Varför ser jag aldrig dig. Jag verkar gå omkring i min egna lilla värld.
Såg kanske en happyit på svart/rosa SS komma sprättande på Gustav III:s Boulevard, Frösunda. Lite bredsladdar i rondellen var det sista jag hann uppfatta innan han försvann nedför gatan... Cyklade i keps, men inget helskägg, vilket var lite förvirrande då cykeln var SS....
jansson99 skrev:
> HannaK på 175:an igen. Hon trampade målmedvetet
> på in mot stadens centrala delar medans jag
> lämnade Arvika bakom mig för ytterligare en
> vecka på annan ort.
jansson99 - vad har du för bil? Ska spana efter dig på måndagar och torsdagar..
mzi skrev:
> AxelSthlm skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > mzi på bron från K-holmen över mot centralen
> > strax efter 12 idag, skägget är en give away,
> > skulle känna igen dig från månen :)
>
> Meh! Varför ser jag aldrig dig. Jag verkar gå
> omkring i min egna lilla värld.
heklamama skrev:
> Spottade Bang idag på Kompiscrossen vid Stora
> skuggan, utan cykel men med Kamera.
>
> Spottade en del happyiter på själva
> kompiscrossen.
>
> Spottade och fick en kort pratstund med
> Fikasvettot EFTER det obligatoriska
> kompiscrossfikat.
>
> Storaskuggan:
> A happy place to be sunday mornings?!
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Nästa helg är det km-cross på Gubbängsfältet och helgen därpå är det ingen km-cross då det är "riktiga" tävlingar i Ludvika och Falun... Sen fortsätter det igen from 24:e oktober: http://www.kompiscrossen.se/category/deltavlingarna/ :-) T
När jag gick där djupt förbryllad i min "The Mountain Biker's Training Bible" med tankarna om Muscular Endurance, svischade det förbi nånting välkänt. En parvel i den berömda Valhall dressen gled fram vid Marievik i liljeholmen, vem kan det tänkas vara? :)
Spotade Bollen vid korsningen Götgatan/Folkungatan. Han hade stannat för rött medans jag fick grönt. Liten diskret vinkning eftersom vinterkläder + semi baklava & hjälm inte direkt underlättar inentifieringen ;)
Såg en tapper cyklist på en äldre Kona (Hei hei kanske? Titangrå var den iaf) som kämpade sig upp för serpentinbacken på Anebyvägen, precis efter Jönköping, i torsdags morse. Det så jobbigt ut. Någon härifrån?
Jag mötte Pilen på sin Ultra med tempobåge när jag cyklade i en vattensjuk gräsmatta runt en grävmaskin vid Rinkeby igår kväll. Jag var inte 100% säker i mörkret så jag hälsade inte, men det kan inte ha varit någon annan. Jag säger hej nu i stället. Hej hej!