Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Orwar sa:Den här kanske? Är ju inte så rysligt vanliga.
Sålde den för några månader sen.
Fyfan sicken otrevlig typ. Dagens ungdom..Pelle Hå sa:Såg Rattnalle på pendlarhojen en morgon, mellan Liseberg och Korsvägen. På avstånd kände jag igen kompislappen.
Hojtade genom bilrutan när jag långsamt körde förbi - ingen reaktion.
Stannade vid cykelöverfarten vid Korsvägen, släppte förbi och vinkade frenetiskt - ingen reaktion.
Ohyffsade snorunge! =)
Fjärdebrunn sa:Cerro, sammanbiten på Danvikstullsbron i snögloppet. Från Pelotonen antar jag. Han hälsade inte tillbaka
geologen sa:Det är fasen inte dåligt att bli igenkänd på kompislappen! :D
cerro sa:Fjärdebrunn sa:Cerro, sammanbiten på Danvikstullsbron i snögloppet. Från Pelotonen antar jag. Han hälsade inte tillbaka
Sorry, inte jättebra på att känna igen folk när jag kör med oslipade glasögon ;) Ses vi imorrn igen?
Det var väl grävt :)Pelle Hå sa:geologen sa:Det är fasen inte dåligt att bli igenkänd på kompislappen! :D
Den lappen är lätt att känna igen, men överraskande att jag, innan morgonkaffet, lyckades koppla ihop den med rätt pilot. =)
![]()
jansson99 sa:Moderatorkollegan Rikard åkandes slalom i Lofsdalen.
ipv6 sa:Eventuellt gick jag förbi Bigmollo för en stund sen strax utanför mall of scandinavia. Knepigt det där med att känna igen civilklätt folk :)
AxelSthlm sa:ipv6 sa:Eventuellt gick jag förbi Bigmollo för en stund sen strax utanför mall of scandinavia. Knepigt det där med att känna igen civilklätt folk :)
Drack han vin, om inte var det någon annan.
ipv6 sa:AxelSthlm sa:ipv6 sa:Eventuellt gick jag förbi Bigmollo för en stund sen strax utanför mall of scandinavia. Knepigt det där med att känna igen civilklätt folk :)
Drack han vin, om inte var det någon annan.
Nej, men han kanske var på väg att göra det?