Dagens rörliga bilder

Dagens rörliga bilder
Här kommer lite från dagens åkning nedför :) första gången med lift. Kul som fan och nu har jag beställt en full face hjälm och armbågsskydd :)

Vurpa :)

Dagens rörliga bilder
Som jag skrev förut i tråden dagens bild så var det en befrielse att komma ut stigarna igen efter lite ajaj och en massa förkylningar som avlöst varandra. Här kommer ett litet klipp från turen.

Dagens rörliga bilder
Skulle bli en längre kvällstur ikväll. Fick dock avbryta tidigare än tänkt då vevarmen helt plötsligt blev lös :) hem och skruva för att sen få leka lite trädgården :)

Dagens rörliga bilder
Januaricykling görs av mig till 95% i mörker. Denna gång tog jag med Kameran och försökte fånga lite av det fina skuggspelet som blir.

Se här:

Dagens rörliga bilder
mikipedia_ sa:

Ni verkar haft en skojig dag, är det värt en tripp från Avesta?

Värt och värt! Inte för den här stigen nu ! Vi körde denna 3ggr och knallade upp i pisten, om man däremot kunde ta liften upp och köra hela vägen ner så,,, Vi får dra ihop nåt bbq i sommar med lite stigar på västerhällarna i järbo,

Dagens rörliga bilder
fredrik168 sa:
mikipedia_ sa:

Ni verkar haft en skojig dag, är det värt en tripp från Avesta?

Värt och värt! Inte för den här stigen nu ! Vi körde denna 3ggr och knallade upp i pisten, om man däremot kunde ta liften upp och köra hela vägen ner så,,, Vi får dra ihop nåt bbq i sommar med lite stigar på västerhällarna i järbo,

Låter som en bra ide! Man är ju "stigkåt" nu när våren börjar visa sig?

Dagens rörliga bilder
Den här tråden har inte uppdaterats på ett tag.

videotogif_2022.07.12_23.09.39[1].gif

Tillbaka
Topp