Datamaskin på cykeln?

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 77490
  • Start datum Start datum
Datamaskin på cykeln?
Lite bilder när du fått till det tack!
Köpte sånt för några år sedan men blev inte av att jag använde det. Kommer inte riktigt ihåg varför, har dock för mig att jag tyckte det var lite klumpigt fäste, och har ganska trångt på min cockpit. Eller om det var att "påsen" var lite trång för min mobil...
Sure bacon. Jag fixar bilder när det är klart.

Datamaskin på cykeln?
Sure bacon. Jag fixar bilder när det är klart.
homer-simpsons-the-simpsons.gif

Datamaskin på cykeln?
Gammalt fint uttryck från mellanstadiet, tillsammans med ”mockligt”, ”äckligt gott” och många andra.

Datamaskin på cykeln?
Ska jag använda min mobil gillar jag Locus Map. Finns flera olika kartlager att använda, går att lägga in spår, editera spår, spela in spår. Det går att spara ner spår med kartan som berörs offline och massor med mer .
Vill man kan man lägga till sensorer och grejer.

Datamaskin på cykeln?
Såhär gjorde jag när jag hade bråttom och var snål :)

Min favorit-app är Sweden Topo Maps. Innehåller många kartlager, möjlighet att ladda ner kartorna offline, köra efter spår och waypints, spela in spår m.m. Blending mellan kartor kan vara riktigt bra ibland när man söker sig fram. Ingen routing dock, så man måste skapa sina gpx-spår innan man ger sig av.

Datamaskin på cykeln?
Har nu fått det dyra Quad Lock-fästet och provat det ett par rundor. Kör Komoot men fattar inte alla funktioner än så jag har mest spelat in mina rundor lajv och försökt lägga upp en rutt i förväg (men det var väldigt osmidigt). Det allra bästa med fästet är att det går att spela in videor där jag är ännu fulare än vanligt ity min dubbelhaka framträder med extra tydlighet.
6082029D-9F45-43E1-ABD8-2159BF164C1F.jpeg

Datamaskin på cykeln?
Har nu fått det dyra Quad Lock-fästet och provat det ett par rundor. Kör Komoot men fattar inte alla funktioner än så jag har mest spelat in mina rundor lajv och försökt lägga upp en rutt i förväg (men det var väldigt osmidigt). Det allra bästa med fästet är att det går att spela in videor där jag är ännu fulare än vanligt ity min dubbelhaka framträder med extra tydlighet.
Visa bilaga 561298
Hur bar du dig åt när du skulle lägga upp en rutt?

Tillbaka
Topp