Deal endast idag! 2000kr i rabatt på Radon Slide AM 7.0 (vit)

Oh wow yeah. Rabatter och dagens "deal" är ju så sällsynta så man måste bara slå till när det väl inträffar : )

till historien hör att jag nyss beställde själv exakt en sån till ordinarie pris efter att ha velat i typ 2 veckor och hade ju gärna sparat 2000:- som jag kunnat köpa annat godis för. vet att det sitter andra där ute som velar och de blir nog glada över det här :-)

Långt velande är bra, ju längre desto bättre köp oftast. Själv praktiserar jag en velotid på 3mån-1år innan jag köper saker : ). Annars blir produkten oftast bara stående, oanvänd och ännu en onödig kostnad.

Spontanköp brukar sällan bära god frukt : )

Som tröst tror jag (om inte nästan helt säker på) att du i långa loppet tjänar på att inte handla för snabbt och lockas till köp pga "rabatter". Nu köpte du något du verkligen ville ha och kommer säkerligen njuta av denna produkt länge.

Aja, du är en god man, vill dina medmänniskor väl här i livet :D

Jag köpte tidigare en Radon och sedan typ nästa dag sänkte de priset. Då mailade och berättade hur det låg till och då satte de in mellanskillnaden. Du kan ju alltid testa, lite beroende på hur lång tid det har gått.

Du har gjort ett bra val. Radonen är riktigt skön att cykla på. Har kört min ett par turer nu och kommer alltid hem med ett stort leende på läpparna :-D

Jag är väldigt nöjd, vet inte om det är heldämpningen eller just Radon:en som gör det men det är som natt och dag jämfört med min Trek hardtail som jag cyklade på tidigare. Märker en enorm skillnad på främst stökiga klättringar där jag nu tar mig uppför partier som var näst intill omöjliga förut (kör i hellas) men även såklart i utförslöpor. Man sitter även lite mer upprätt vilket skonar ryggen på långa turer.

Du har gjort ett toppenval!

Tillbaka
Topp