Dekaler ---> Specialized

jotinho

Ny medlem
Hej,

Jag undrar om det finns något ställe man kan köpa dekaler till ramen till en Specialized Epic? Ifall man skulle vilja byta färg på loggan så att säga.

Drosa

Aktiv medlem
Gjorde en snabb bildgoogling och fick snabbt fram tex ebay där det finns specdekaler i 17 olika färger att välja på.

Yeew!

Medlem
Denna logga går att hitta i digitalt format för nedladdning om du söker på nätet, sedan kan många firmor som sysslar med reklamartiklar och vinyl för texbilafoliering mm skära ut den smidigt.

Annars finns det många dekalbutiker på nätet som har färdiga loggor;
Dekaltrim.nu borde kunna hjälpa dig: https://www.dekaltrim.nu/pro_datorskurna_texter

Köpte mig en egen vinylskärmaskin för ett par år sedan (Silhouette portrait) för att kunna pilla lite med att göra egna dekaler, grabben fick tex sin pendlare uphottad med sitt favoritmärke;
2020-01-22_114349.jpg

Yeew!

Medlem
Kan vara pilligt att få till en dekal i exakt storlek om man ska täcka den befintliga texten, gjorde en liknande operation på min Scott, ville tona ned det ljusgrå ett par nyanser, slutade med att jag fick fota av varje parti för sig och fick skala upp varje utskuren vinylbit lite olika på både bredd och höjd för att få till 100% täckning! Fick manuellt gå in och lägga på lite extra i något hörn också, krävdes ett par försök innan man var helt nöjd.
2020-01-27_102732.jpg 2020-01-27_103331.jpg

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer