Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
thomaslundstrom sa:Jag kanske är ute och seglar här nu, men när jag kollade på vagn så fick jag för mig att någon berättade att man kan eftermontera bromsen. Du skulle kunna testa att gå förbi eller ringa Thule Store och fråga om det är möjligt med eftermontage.
Ragnvald sa:thomaslundstrom sa:Jag kanske är ute och seglar här nu, men när jag kollade på vagn så fick jag för mig att någon berättade att man kan eftermontera bromsen. Du skulle kunna testa att gå förbi eller ringa Thule Store och fråga om det är möjligt med eftermontage.
Det finns trumbromsr att eftermontera på senaste (2017framåt) generationens Thule Crossi alla fall. Vet dock ej inte hur det ligger till med äldre modeller.
Linnea.B sa:Tack för era svar. Jag anade att monteringen av bromsen skulle behöva ske varje gång, och med det bekräftat är ju alternativet ohållbart. Det får helt enkelt bli till att hålla ut och leta en cx2 i bra skick i Sthlmsområdet.
sundH sa:Hur är Thules cross 2 och sport 2 med justerbara ryggstöd när man bara vill ha ett barn i dem. Går de sätta barnet i mitten ändå?
ptrk sa:Jag vill minnas att cx2 kan ha barnet i mitten...
Linnea.B sa:Tack för era svar. Jag anade att monteringen av bromsen skulle behöva ske varje gång, och med det bekräftat är ju alternativet ohållbart. Det får helt enkelt bli till att hålla ut och leta en cx2 i bra skick i Sthlmsområdet.
JWest sa:Vi fick vårt första barn i somras och nu till våren är det dax för första cykelkärran.
Först och främst är det skit svårt att välja vagn eller man vill ju ha en Thule värsting men är de verkligen värt 14k Blir man nöjd om man köper en billigare?
Men nu till mina frågor
Kan man sätta kärrorna på alla cyklar?
Jag skulle vilja montera den efter min kolfiber landsvägs cykel, men håller den för det? ( i detta fallet en Bianchi)
Är det något speciellt man ska tänka på i val om vagn om man ska sätta den efter lvg cykeln och försöka få ut träningsrundor?
Tack på förhand
Jonas
JWest sa:Vi fick vårt första barn i somras och nu till våren är det dax för första cykelkärran.
Först och främst är det skit svårt att välja vagn eller man vill ju ha en Thule värsting men är de verkligen värt 14k Blir man nöjd om man köper en billigare?
Men nu till mina frågor
Jag skulle vilja montera den efter min kolfiber landsvägs cykel, men håller den för det? ( i detta fallet en Bianchi)
Är det något speciellt man ska tänka på i val om vagn om man ska sätta den efter lvg cykeln och försöka få ut träningsrundor?
Tack på förhand
Jonas
JWest sa:Men nu till mina frågor
Leffe sa:Om man sen jämför med att inte kunna cykla alls, som ofta är fallet med småungar, så är det ju ett lätt val.
Antyder du att man kan ha barn i vagnen UTAN att de somnar?!desmo sa:Annars så tycker jag springa med flickan i vagnen också har fungerat bra. Men ibland somnar de ju fast man inte vill, och då kan hela dagen bli kaOz.
perzzon sa:Antyder du att man kan ha barn i vagnen UTAN att de somnar?!
;)