Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hermannjoh sa:Har någon her erfarenhet av Hamax Outback för 2 barn? som cykelvagn och som joggingvagn?
https://www.hamax.com/new-hamax-outback/
thomaslundstrom sa:Kolla med thule, de brukar svara snabbt.
.
desmo sa:Vi sålde vår CX1a idag. Och har beställt en Hamax Outback för två. De ska bli spännande att prova ett nytt fabrikat. Och lyxigt att köpa helt ny vagn (vi fick nästan lika mycket för vår beggade som vi betalar för den nya).
Tickles sa:desmo sa:Vi sålde vår CX1a idag. Och har beställt en Hamax Outback för två. De ska bli spännande att prova ett nytt fabrikat. Och lyxigt att köpa helt ny vagn (vi fick nästan lika mycket för vår beggade som vi betalar för den nya).
Hur gamla är de och hur långa?
jomper sa:Tyvärr blir det nog lika dyrt i slutänden just pga Chariot-vagnarnas trevliga andrahandsvärde.
Ragnvald sa:Vi har själva precis varit varvet runt med Thules vagnar och provat allihopa i deras butik i Malmö. Vårt problem har snarare varit intresse för bagageutrymme snarare än kroppslängd (även om detta också kommer bli ett problem om några år om sonen tar efter sin far...).
...
Lycka till!
desmo sa:Tickles sa:desmo sa:Vi sålde vår CX1a idag. Och har beställt en Hamax Outback för två. De ska bli spännande att prova ett nytt fabrikat. Och lyxigt att köpa helt ny vagn (vi fick nästan lika mycket för vår beggade som vi betalar för den nya).
3,5 respektive 1
Längden har jag faktiskt inte koll på.
Tickles sa:desmo sa:Tickles sa:desmo sa:Vi sålde vår CX1a idag. Och har beställt en Hamax Outback för två. De ska bli spännande att prova ett nytt fabrikat. Och lyxigt att köpa helt ny vagn (vi fick nästan lika mycket för vår beggade som vi betalar för den nya).
3,5 respektive 1
Längden har jag faktiskt inte koll på.
Ok, Hur länge räknar ni med att den äldsta ska åka med? Vet inte om man tänker fel att de ska kunna åka till ca 6år?
Tickles sa:Tackar för givande info!
....
Vi bor strax utanför jönköping så blir lite långt att åka till thule-återförsäljare. Möjligtvis om babyproffsen har här.
Tackar dock för möjligheten att få en närmre titt!
Du får väldigt gärna återkomma om ni skaffar cab-versionen :)
desmo sa:Det har vi inte funderat på. Så länge de får plats och tycker det är roligt antar jag.
Ragnvald sa:Jag ska absolut återkomma om vi råkar köpa en Cab också, men det lutar nog snarare åt en elcykel som nästa investering :)
Sportson i Jönköping verkar förhandla Thules vagnar, så det kanske blir lite närmre. Mycket väl värt att slå en signal dit och fråga om de har någon inne så du kan komma och titta på den där. Team Sportia är också förhandlare av vagnarna i Jönköping.
Annars kan du köpa hem båda från exempelvis Jollyroom (som rear ut de just nu) eller Tindeberg på faktura och titta över de återlämna den du inte gillar, i lagen om distansförsäljnings anda. :-) Du får dock inte använda de något särskilt, utan bara för att säkerställa funktion. Med fri frakt hem till dig och 79,- tillbaka. Kommer dock med hemleverans(!) dagtid från Tindeberg i alla fall.
Kör med Schwalbe Big Apple. Lågt tryck så den går mjukt och fint på grusvägar. Rullar lätt ändå tycker jag.Tricky sa:Har köpt en Thule Chariot Cross och vill byta däck. Någon som testat annat och kan rekommendera? Vagnens orginaldäck klarar 35 psi, men vad klarar fälgarna??
thomaslundstrom sa:På tal om ovanstående; vad får man för en beg CX1?
Tricky sa:Har köpt en Thule Chariot Cross och vill byta däck. Någon som testat annat och kan rekommendera? Vagnens orginaldäck klarar 35 psi, men vad klarar fälgarna??