Den som väntar...

FagotExpress

Ny medlem
Den som väntar...
Har gått och väntat nu i dryga två veckor på min CUBE ht från tyskland. Gissa om jag blev exalterad när avin låg i brevlådan när jag kom hem från jobbet idag. Så iväg till posten, hem med paketet, vördnadsfull öppning av kartongen klamma för klamma för att sedan lyfta på locket.

Sen blev allt svart... ett par racerdäck och racerbromsar skymtades mellan emballaget.
De hadde skickat en Radon racer istället i dvärgstorlek :(

Nu känns det som luften har gått ur helt... så jävla besviken blir man..

/martin in Da Stäk

Den som väntar...
Surt som fan men jag måste säga at jag hade velat vara en fluga på väggen så jag fick se när du öppnade det paketet..

Hopppas det löser sig.

Den som väntar...
Helt sjukt. Väntar själv på grejor och kan föreställa mig känslan. Hoppas det ordnar sig snabbt. Skulle ju vara skitjobbigt att hoja i skogen på en dvärgräser. (För att inte tala om vilka problem dvärgen får att cykla asfalt med din HT)

/Johan

Den som väntar...
Jo det va en overklig känsla. Snackade med dom direkt efter, Ze Germans alltså och de skulle skicka rätt cykel imorgon. Jag tyckte de kunde skicka med nått (fagot)Express paket men de gick absolut inte så 6 dagar from imorgon är antagligen det som gäller.

Synda att de inte skickade en typ 3 ggr så dyr mtb som jag beställt, räsern kostade på € lika mycke som min mtb.

tack för stödet, jubelero: det hadde nog varit något att se ;)

Den som väntar...
FagotExpress skrev:
-------------------------------------------------------
> Sen blev allt svart... ett par racerdäck och
> racerbromsar skymtades mellan emballaget.
> De hadde skickat en Radon racer istället i
> dvärgstorlek :(

Ha ha ha , jag hade velat se din min där!! skadeglädjen du vet! Faan tänk om du bjudit in polarna till värsta kartongöppnarpartyt med bira och photosession!!!
:-)

Den som väntar...
FagotExpress skrev:
-------------------------------------------------------
> Jo det va en overklig känsla. Snackade med dom
> direkt efter, Ze Germans alltså och de skulle
> skicka rätt cykel imorgon. Jag tyckte de kunde
> skicka med nått (fagot)Express paket men de gick
> absolut inte så 6 dagar from imorgon är
> antagligen det som gäller.
>
> Synda att de inte skickade en typ 3 ggr så dyr
> mtb som jag beställt, räsern kostade på €
> lika mycke som min mtb.
>
> tack för stödet, jubelero: det hadde nog varit
> något att se ;)

vad sa de om racern då, var du tvungen o skicka tillbaka den? hehehe
o skulle inte förvåna mgi om du får nått som plåster på såren, sist (o ända gången de skickat fel, utgår från att det är bike-discount.de) de skickade fel så fick ja massa powerbars :D:D

Den som väntar...
jag har väntat en massa på min frambroms som jag skickade tillbaks till crc efter felleverans och i förmiddag en halvtimme innan jag skulle ut och cykla (då med bara bakbroms) låg det en avi där, så glad jag blev då och min dag har verkligen varit rolig. 2 cykelturer har det blivit på min nya fina fs. (:

Den som väntar...
Baltazar skrev:
----------------------------------------------------
> 0> vad sa de om racern då, var du tvungen o skicka
> tillbaka den? hehehe
> o skulle inte förvåna mgi om du får nått som
> plåster på såren, sist (o ända gången de
> skickat fel, utgår från att det är
> bike-discount.de) de skickade fel så fick ja
> massa powerbars :D:D

Jo den ska jag skicka tillbaka... ska bara se att min cykel går iväg först, (så det så)

Snacka om hjärnsläpp när de packade, alla små grejor va med men....!!

Tur att de inte skickade en massa powerbars med denna leveransen för då hadde jag tryckt i mig alla som tröst :p

Den som väntar...
ja alla får hjärnsläpp nån gång, vilket är förståligt, bara det inte händer ofta, för då bör man överväga om man ska byta person som packar :D det är tråkigt att det blir nån som blir drabbad. undrar om nån annan fått din cube istället för sin lilla fina racer hehehe

Tillbaka
Topp