Den stora tråden om 32-tummare

cuboid

Aktiv medlem
Och nu snackar vi inte om teve-apparater utan om cyklar.

Skapar den här tråden endast för att vara först, alltså som moderator. Så det är jag som bestämmer. Fast det har jag delegerat till moderatorerna på happyride från och med nu.

Så nu kör vi!

Snugga bikes finns här: https://www.reddit.com/r/32inchbikes/

Har ni sett några andra coola 32:are?

sour-pasta-party-32_4-2000x1333.webp

Den här går iaf att tolerera, annars är jag som relativt kort skeptisk.

Visa bilaga 838775
Den här går iaf att tolerera, annars är jag som relativt kort skeptisk.
Trots att det är SRAM ser jag att det där är en megahoj. Det finns massa 32-ramar för kortare personer, orkar inte leta upp nu men precis som i 29-segmentet så började det med stålramar likt denna och carbone-företagen kommer klura ut hur man bygger en ram för korta 32-förare. Var så säker!

Trots att det är SRAM ser jag att det där är en megahoj. Det finns massa 32-ramar för kortare personer, orkar inte leta upp nu men precis som i 29-segmentet så började det med stålramar likt denna och carbone-företagen kommer klura ut hur man bygger en ram för korta 32-förare. Var så säker!
Vad är SRAM exakt? Det står väl xtr på växelgrejerna? Vi får se hur det blir, jag är inte jätteengagerad varken för eller emot 32. Det tråkiga är när branschen blir likriktad och bara en grej gäller.

IMG_7472_8eef6697-d444-4321-8c5e-0caf2cb3f0ec.jpg
Singular-Sam har kommit med en 32-tumsmonstergravel: Pterodactyl. Det ser rätt banans ut med 32-tumshjul. Det hade varit kul att prova. Har någon lust att beställa en för att recensera? Kostar bara 44 tkr för ramsetet.

Tillbaka
Topp