Det bästa mtb-relaterade Youtube har att erbjuda?!

filipjonsson

Aktiv medlem
Jag är sjuk och behöver ta internettcykling till en ny nivå....

Jag såg precis pinkbikes privateer. En miniserie om en kille som får möjlighet att träna och tävla som PRO inför ews. Det var bra!

Vad mer kul finns det på YouTube? Lite djupdykning i tekniktips vore kul!

Jag antar att du kollar GMBN? Blandad kvalitet men det finns en hel del matnyttigt.

Sen kan du ju kolla ikapp XCO och DH WC 2019 damer och herrar på RedBull TV.

jonte987 sa:
Jag antar att du kollar GMBN? Blandad kvalitet men det finns en hel del matnyttigt.

Jag fixar inte GMBN. Man måste nog vara hårdare fostrad i att tåla studio-tv än vad jag som är uppväxt med internet istället för tv är..

Rattnalle sa:
jonte987 sa:

Jag fixar inte GMBN. Man måste nog vara hårdare fostrad i att tåla studio-tv än vad jag som är uppväxt med internet istället för tv är..

Ibland vet jag inte du är 17 eller snart 30 :). Tiden och tekniken går fort.

Killarna måste väl vara i din ålder? Vad ska jag kolla på för att fatta skillnaden? De sitter vid ett skrivbord , flinar lite och Blake svarar på alla frågor utifrån sina egna preferenser precis som här på Happy.

PS. Mina barn får bara kolla på barnkanalen tablå TV på morgonen. Det är ett jävla liv att det inte går att byta till mästerflygarna så fort det inte passar.

Senast ändrad:
Ali Clarkson
Matt Jones
Max Fredriksson
Seths Bike Hacks
Skills with Phil
BKXC
Singeltrack Sampler
Biking with Bobo (mycket bärs)
The Loam Ranger
BCPov
VanCan
Jordan Boostmaster (Freeeeerideeee)

För att nämna några få.

jonte987 sa:
De sitter vid ett skrivbord , flinar lite och Blake svarar på alla frågor utifrån sina egna preferenser precis som här på Happy.

Låter som Hylands hörna! ?

"La la, la la, lalla lalla..."

Några till...
Syd and Macky
Jeff Kendall Weed (kan med fördel köras utan ljud, tycker han är rätt jobbig att lyssna på, ibland)
Paul the Punter
JC trails
Mtb yumyum

Örjan Lax sa:
jonte987 sa:
De sitter vid ett skrivbord , flinar lite och Blake svarar på alla frågor utifrån sina egna preferenser precis som här på Happy.

Låter som Hylands hörna! ?

"La la, la la, lalla lalla..."

Ja, det är samma, minus Oskarsson i kallingar. Det jag inte fattar är hur det ska vara för att kidsen ska gilla det.

jonte987 sa:
Rattnalle sa:
jonte987 sa:

Ibland vet jag inte du är 17 eller snart 30 :). Tiden och tekniken går fort.

Killarna måste väl vara i din ålder? Vad ska jag kolla på för att fatta skillnaden? De sitter vid ett skrivbord , flinar lite och Blake svarar på alla frågor utifrån sina egna preferenser precis som här på Happy.

PS. Mina barn får bara kolla på barnkanalen tablå TV på morgonen. Det är ett jävla liv att det inte går att byta till mästerflygarna så fort det inte passar.
:-)

Det är nog mest att jag aldrig fattade grejen med att titta på tv efter att Bolibompa inte var aktuellt längre. Det fanns ju datorspel om man skulle sitta inne. En tv är för mig en stor skärm att spela spel, se på film eller serier på. Sådant som sänds som tv i övrigt har aldrig inresserat mig. Jag läser hellre en text än att lyssna på ett par snubbar i en studio som regel.

PS. Snart 30 är närmare sanningen än 17.

Senast ändrad:
Bikeradar gillar jag, men även dustin klein är grym! Inte jättemycket mtb men riktigt skön gravelsbubbe. Seth bike hacks. Love mtb. Clint gibbs

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp