Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om alla gillade det, eller ingen gillade det, skulle det väl inte finnas något att diskutera. Nu, däremot.
Ska absolut inte påstå att jag är snyggare själv, men det är nåt med kombon "hjälm ovanpå huvudet", den lätta övervikten accentuerad av den småtighta tröjan och midjebältet, de snabba glasögonen och den extremt fula cykeln som glädjer.Tycker det ser ut som vilken generisk mtb-förare som helst på detta forum, eventuellt fulare cykel då.
Ska absolut inte påstå att jag är snyggare själv, men det är nåt med kombon "hjälm ovanpå huvudet", den lätta övervikten accentuerad av den småtighta tröjan och midjebältet, de snabba glasögonen och den extremt fula cykeln som glädjer.
En viss övervikt åt, och hos emtb-hållet vågar jag påstå finns.Låter ju faktiskt som alla MTB:are helt ärligt? ?
Nej, han är ju långt ifrån det platonska idealet, och en väldigt duktig cyklist. Jag kan bara beklaga att han tvingas åka runt på en überful Husquarna-emtb, och kan bara spekulera i anledningarna till detta livsval: Det är troligtvis betydligt lättare att placera sig i toppen av e-EWS än vanliga, och han får säkert en slant även i grundersättning, något som kanske inte är lika lätt oelektrifierat.Antar att du tycker Simon Carlsson då är överviktig...
För övrigt är Haibike inte så pjåkiga. Till och med rätt snygga, om än lite udda.
Nej, han är ju långt ifrån det platonska idealet, och en väldigt duktig cyklist. Jag kan bara beklaga att han tvingas åka runt på en überful Husquarna-emtb, och kan bara spekulera i anledningarna till detta livsval: Det är troligtvis betydligt lättare att placera sig i toppen av e-EWS än vanliga, och han får säkert en slant även i grundersättning, något som kanske inte är lika lätt oelektrifierat.
TS mål är att få tråden att spåra ur. You just took the bait.Jag slutar aldrig fascineras av okunskapen på det här forumet.
.......
Den där var helt klart snyggare än många tidigare kreationer ja. Jag föraktar givetvis Husquarnas emtb-satsning trots detta, ffa då de inte ens säljer vanliga cyklar, men det får ju stå för mig och ingen annan behöver dela den åsikten, även om vissa kanske känner så.Ful? Rätt snygg tycker jag i alla fall. Visa bilaga 538216
Den där var helt klart snyggare än många tidigare kreationer ja. Jag föraktar givetvis Husquarnas emtb-satsning trots detta, ffa då de inte ens säljer vanliga cyklar, men det får ju stå för mig och ingen annan behöver dela den åsikten, även om vissa kanske känner så.
Utseendet på en Haibike kan ju alltid diskuteras men jag tycker inte det märket är speciellt representativt för hur en eMTB brukar se ut. Även Husqvarna ser ju lite speciell ut men är i mitt tycke mkt snyggare.
En "Orbea Rise vid strandlinje" tycker i varje fall jag ser ganska nice ut.
Visa bilaga 538221