(Det skulle behövas) Nya skyltar i Änggården..

Varken snusar eller röker.
Måste vara skitjobbigt att plocka upp efter sig när man är utomhus. Har aldrig sett någon kasta snus eller fimpa på golvet hemma.

Senast ändrad:
D i U sa:
Ska ni ut å köra imårn? Jag funderar på en tur under förmiddan bland snus å bajs :P

Varit alldeles för bakis för såna nöjen tyvärr. I mitt töcken slog det mig dock att snusen kanske var offergåvor till Preacher himself för att han/hon/det ska komma och fixa till stigen som blir mer och mer sliten för varje vecka som går. Det bästa vore nog därför om dom därför återlämnades. Har dock från relativt säkra källor hört att öl egentligen föredras framför (använt) snus, så man kanske kan lägga några flaskor där också.

Hej Kristoffer! :-) Gott, då har tråden fört med sig minst två goda saker - skogen har blivit lite mindre smutsig och iaf ett till remissvar har skickats in.

Jag är givetvis upprörd av samma anledning som Jolinwood, det hägrande förbudet / inskränkningen av cykling i Änggården. Det går dock inte att ducka för att cyklingen bidragit till nedsmutsning (snus, slangar, ..) eller slitaget, därför gör jag vad jag kan/orkar, bakom tangentbordet. Ägb är min "hemmaskog" sen några år tillbaka men jag ser mer och mer nöjet i att cykla nån annanstans på grund av ovanstående.

Min nästa rant (eventuellt med ny clickbait-rubrik) kommer nog att handla om kommersiella aktörer som kör turer med 10+ pers nu när det är som lerigast i Ägb. *host* Dawn patrol ..*host*

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp