[DH] Wake up-DH i Blötteborg

Imorgon tänkte jag nog försöka pallra mig ut. Börjar väl vid 8 skulle jag tro. Lite för mörkt tidigare än så... Eller ja, 07:45 funkar nog, men 07:30 är för tidigt.

Edit: Slottskogen alltså.

Senast redigerad av en moderator:
Det börjar bli för mörkt på morgonen Fredrik, man får ju börja köra kvart över åtta eller något i den stilen för att se ett dyft. Vi får vänta tills efter vintersolståndet. :D

Mårten, kan du inte lägga upp en bild på vart spåret går. Har lite dålig koll på Slottsskogen trots att jag bor vid Mariaplan :-s

Tänkte så jag kan åka och kolla vart det ligger och om det ens är aktuellt för mig. Nu är låren paj så det är vila några dagar ändå.

Ingen som va sugen på att köra imorgon?

Är ledig hela dagen så behöver inte starta överdrivet tidigt för min skull.

odbro skrev:
-------------------------------------------------------
> cj: naj naj, orkar inte ta ut och skita ner min
> fina vältvättade Cannondale :D

Min hoj var skitig men jag tvättade den sist och i morn vill den gärna bli lerig igen. Det vill nog din också.

Hade gärna velat vara med o hojja men börjar jobbet kl 08.00 och då är det ju mörkt ute. Har tyvär ingen pannlampa heller för att lysa upp. Det får bli Gärdåsbacken till helgen

Fyfan för att försöka bli framgångsrik ingenjör, då äre 8-17 som gäller fan nästan 7 dar i veckan...Inte ofta man får chansen till wake-up DH inte....

bokrantz: Ja, fyfan. Verkar mycket bättre att försöka bli framgångsrik jurist/ekonom, bra mycket friare tider så här under studietiden iaf. :D

bokrantz: Hmm...

Meddelöner enligt den högst otillförlitliga sidan lonestatistik.se:

Ingenjör: 30.589 kr
Jurist: 30.614 kr

Hihihi

Tillbaka
Topp