DHB, Lifeline och Prime nu hos Bikester

moros

Aktiv medlem
Det verkar som att Bikester har fyllt på med delar av CRC/Wiggles sortiment den senaste tiden

Det verkar som att Bikester har fyllt på med delar av CRC/Wiggles sortiment den senaste tiden
Men med sämre sortiment och högre priser, åtminstone för de få varor jag har jmf

Tror de fyller på efterhand. Förra veckan hade de bara ett fåtal lifeline grejer till exempel. En snabb titt så var DHB överlag nog lite dyrare men Lifeline och Prime lite blandat. I det sortimentet så undrar jag om de kommer ersätta sina egna Red då många prylar är identiska Kina-prylar.

Men olika rabatt/loyality strategier även om de var samma företag medan bikester bara har samma ägare(?)

Bikester har som strategi att ligga 20% över allt annat och lämna 10% rabatt till kreti och pleti.

Var det lämnar oss med nukeproof på sikt får vi väl se om nåt år

Men olika rabatt/loyality strategier även om de var samma företag medan bikester bara har samma ägare(?)

Bikester har som strategi att ligga 20% över allt annat och lämna 10% rabatt till kreti och pleti.

Var det lämnar oss med nukeproof på sikt får vi väl se om nåt år
Precis, bikester agerar ju också på en annan marknad, framförallt nu efter brexit. Men med snabb frakt så är det ett bra alternativ. Jag har köpt en del av de här märkena tidigare från Crc och tycker de överlag har varit bra pris/prestanda

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp