Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Morgan M sa:Kul att ni gillar denna idén, fler borde posta sina egna försök i denna tråd. Jag skall snart göra ett försök till, får återkomma och visa hur den blir, men troligtvis snarlik då den första fortfarande fungerar alldeles utmärkt.
Jag skall försöka skriva ihop en "DIY-guide" för att konvertera ett TA20-nav till att passa i 15mm Maxle-gaffel också, men det är inte något man gör av eller med köksredskap tyvärr så det kanske mer är "proof of concept" än en guide. Lite förvånande att det gick vägen, axeln är ju både för lång och för tjock i navet...
/Morgan
rekrevs sa:Morgan M sa:Jag skall försöka skriva ihop en "DIY-guide" för att konvertera ett TA20-nav till att passa i 15mm Maxle-gaffel också, men det är inte något man gör av eller med köksredskap tyvärr så det kanske mer är "proof of concept" än en guide. Lite förvånande att det gick vägen, axeln är ju både för lång och för tjock i navet...
/Morgan
Aha, du gav dig på det projektet ändå. Skall bli kul å se :)
djungelmyran sa:Misär! Ica har uppdaterat designen på stekspaden... Har något annat företag tagit över den gamla, eller måste jag krypa till korset o köpa en riktig styrare?
Örjan Lax sa:Knappast ICA som ansvarar för designen av Gastromax...
Men här https://www.torebrings.se/produkt/stekspade-svart-285-mm-gastromax/310020 kan man fortfarande köpa den "gamla" tror jag.