Döda den jävla vintern!
Jag har engelsk släkt som dels frusit arslet av sig den här vintern när inte himlen öppnat sig och försökt spola bort byarna i norra england ut i havet. 2009 var första året på hundra år som england utfärdat miljökatastrofvarning. Hagelstormarna uppe i Lake District och runtomkring kommer att ruinera engelska föräkringsbolag framöver. Gynnar iofs oss som gillar att köpa billiga cykeldelar från england.
Jordbävningar, jättevåger, extremväder. Allt det där är här för att stanna. Tur att vi cyklister gillar lite tuffare tag!
När jag var i San Francisco i januari så rapporterade dom snö i Florida. Jag vet inte om ni varit där men Florida är inte välkänt för sina vita vintrar. Det här skedde ungefär samtidigt som jordbävningarna på Haiti. Ett stenkast söderut. (två timmar med båt?)
Jordbävningar, jättevåger, extremväder. Allt det där är här för att stanna. Tur att vi cyklister gillar lite tuffare tag!
När jag var i San Francisco i januari så rapporterade dom snö i Florida. Jag vet inte om ni varit där men Florida är inte välkänt för sina vita vintrar. Det här skedde ungefär samtidigt som jordbävningarna på Haiti. Ett stenkast söderut. (två timmar med båt?)