Downhill cykel 2010..
tomcaten skrev:
-------------------------------------------------------
> när ja tittar på den där bilden på tr450 ser
> jag då inte en massa överhypade rör. Om R&D hos
> transition skriver att dem har förtrollat
> länkaget med silver ser ändå inte jag som
> slutkonsument det. Den ser rätt clean and simple
> för mig iallafall sen om man vill köra på´t
> eller ej är upp till individen.
När man tittar på den ja. Läser du lite mer om ramen så kommer du inse att dom hypar det ganska mycket (inte lika mycket som andra företag kanske men oskyldiga är dom inte). Sedan skulle jag dock mer än gärna köra på en själv, fast det är ju en annan sak.
Om du kollar på v10 så är ju även Intnse m6 i samma liga. Även fast de tre hojar du har listat är ganska olika varandra på i princip alla punkter. Kollar du på Commencal så är ju Moondraker ocks intressant. Eller franska lapparna (nej, jag har aldrig lärt mig att stava till lajpääääär). Och med tanke på Sunn så kanske en Cove kan vara något också.
// Fischer
-------------------------------------------------------
> när ja tittar på den där bilden på tr450 ser
> jag då inte en massa överhypade rör. Om R&D hos
> transition skriver att dem har förtrollat
> länkaget med silver ser ändå inte jag som
> slutkonsument det. Den ser rätt clean and simple
> för mig iallafall sen om man vill köra på´t
> eller ej är upp till individen.
När man tittar på den ja. Läser du lite mer om ramen så kommer du inse att dom hypar det ganska mycket (inte lika mycket som andra företag kanske men oskyldiga är dom inte). Sedan skulle jag dock mer än gärna köra på en själv, fast det är ju en annan sak.
Om du kollar på v10 så är ju även Intnse m6 i samma liga. Även fast de tre hojar du har listat är ganska olika varandra på i princip alla punkter. Kollar du på Commencal så är ju Moondraker ocks intressant. Eller franska lapparna (nej, jag har aldrig lärt mig att stava till lajpääääär). Och med tanke på Sunn så kanske en Cove kan vara något också.
// Fischer