Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Well, om du gluttar på vilka länder som har det varmt och mysigt när vi har det kallt och jävligt... Sedan kollar du i vilka av dom länderna som cykling utför förekommer frekvent, så kanske det dyker upp lite resmål. Då kan det bli dags att googla på vad man funnit. Funderar själv på en kortare semester till ett cykelland i vinter, men har inte orkat göra ovan nämda saker.
Kolla upp Australien eller kanske ännu hellre Nya Zeeland. Vet att det finns banor i Queenstown, NZ men inte hur bra dom är, va ett tag sen jag va där och cyklade inte då. Finns ett antal skidorter på sydön, NZ, typ Wanaka, Mt. Ruhapehu som kan va värda att kolla upp.
Sydafrika skulle ju inte heller sitta fel. Nåt åkbart måste de ju ha med tanke på Mr Minnaar's framgångar. Har för mig att jag läst en RR om trakterna runt kapstaden nånstans? Vad jag minns skulle det vara riktigt bra, även om det kanske inte är så vanligt med lift?!