Uppdatering, bestämde mej för att köpa ett nytt framhjul men det kom en annons på marketplace på en Off Course cykel med paj batteri för 2000 kr och den har 9 polig kontakt som min , frågade tjejen som hade den om det var ok att jag tog med min cykel för att koppla in min elkabel på hennes hjul och det var ok, åkte dit och kopplade min kabel, körde med min handgas och hennes hjul snurrade som det ska, köpte den cykeln och åkte hem och monterade hennes hjul på min och provkörde , då gick även detta motor åt fel håll och ingen drivning precis som med mitt hjul,fattade ingenting ,vad fan händer?? senare på dagen bestämde jag mej för att sätta mitt hjul i hennes cykel och koppla min kabel och va i helvete då gick mitt hjul åt rätt håll med full drivning, flyttade kabeln till hennes hjul på min cykel igen och då gick även det åt rätt håll igen med full drivning, provade igen att flytta kabeln till mitt hjul igen och då gick det åt fel håll igen och samma med hennes hjul , så varje gång jag flyttar kabeln mellan hjulen så polvänder det motorerna och när jag gör det igen så polvänder det igen så dom går åpt rätt håll, har vi nån Einstein här som kan förklara vad fan som händer?