Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
magura vyron
Inte råd
:)Does not compute.

extra allt:) men man kan och bör klaga på den utsatta för övrigt fula placeringen av cykeldatorn. hade jag aldrig vågat köra runt med.
Har man inte råd köper man väl inte de dyrare, särskilt inte som man kan få en väl fungerande brand x dropper eller liknande för dryga tusenlappen.men vyron kostar inte mer än andra droppers,
:)
men vyron kostar inte mer än andra droppers, snarare tenderar den vars lägre prissatt än happykorrekta standardalternativ. och den har fördelen att buslätt kunna flyttas med till en kommande mer uppstyrd cykel.
Det framgår inte i något av inläggen ovan tycker jag, men så kanske det är?Dessutom har ju ta redan ts en reverb och frågar inte efter tips på ny dropper utan var man kan sätta remoten.
"Tips på hur man bäst sätter reglaget?"Det framgår inte i något av inläggen ovan tycker jag, men så kanske det är?
Jo.. om det ändå vore en bild där. Ser du en?"Tips på hur man bäst sätter reglaget?"
Och en bild på en remote till en reverb. Hur går det att misstolka?
Haha. Jag såg inte att det var en annan person som lagt upp bild. ?Jo.. om det ändå vore en bild där. Ser du en?
Ja precis, det är nog billigare än att köpa ett nytt dropperreglage. NW drev går att hitta för 200 spänn. Klart... Iofs, om TS inte har dropper ännu så kan ju denne köpa en med rätt reglage från början.Att ta bort framväxeln och gå på singelklinja är ju nästan gratis ...
även vyron säljs under listpris. gav väl under 2000 sek för min.Bara dubbelt så mycket som den mest happykorrekta brand x. ?
Dessutom har ju ta redan ts en reverb och frågar inte efter tips på ny dropper utan var man kan sätta remoten.
Jaha. Vart då? Minst 3500 var det jag hittade. Jag skulle nog inte köpa en för 2000 heller iofs efter att ha läst den här recensionen.även vyron säljs under listpris. gav väl under 2000 sek för min.
Jaha. Vart då? Minst 3500 var det jag hittade. Jag skulle nog inte köpa en för 2000 heller iofs efter att ha läst den här recensionen.
![]()
Magura Vyron eLect dropper post review
Is Magura’s cable-free electric post the hassle-free experience it should be?www.bikeradar.com
Bilden laddade visst aldrig uppHar en enklare MTB som jag vill uppgradera med en dropper.
Den har dubbelklinga så är rätt fullt på styret med bromsar och växlar på bägge sidor.
Tips på hur man bäst sätter reglaget?
Inte råd byta cykel just nu eller konvertera till singelklinga.
funktionen är bra tycker jag. men det är ett annat mindset än konventionella droppers. man trycket till knappen, sedan sköter automatiken resten. ungefär som när man växlar cykeln.Nä, jag är sugen på en ny dropper. Min börjar bli lite trött, och service verkar både dyr och tveksam. (gammal reverb, som har funkat bra trots allt).
Då sugen på en trådlös för att rensa upp i härvan. Men trådlös reverb kostar skjortan, och vyron fick ju sådär omdöme. Bra stolpe med dålig kontroll, var min tolkning.
Bilden laddade visst aldrig upp
Bilden laddade visst aldrig upp
Jo då det går alldeles utmärkt ha dem så men betyder ju inte att det finns utrymme för förbättring ?Har ingen annan referens så inte sett problemet. Men kan ju vara värt kolla på om jag nu ska trycka in fler saker på styretSådär kan man väl inte ha bromshandtagen? Flytta in dem så att yttersta delen på handtaget hamnar vid pekfingret. (De hamnar innanför växelreglaget.) Man kan välja att placera dem så att både pekfinger och långfinger ryms för extra kraft men det är ju ingen poäng med att kunna använda ringfinger plus ringfinger. De är svaga och något vill man ha runt styret även när man bromsar.
Gör det så får du massor av plats för droper reglaget.
Jag gillar att även skjuta in växelspakarna någon centimeter så att handtaget är fritt hela vägen runt.
Visa bilaga 486572
Ingen superbild men du ser säkert skillnaden.
funkar det så funkar det! många väljer att ha bromsarna så för att de e kraftfulla nog att det räcker med en eller två fingrar, men det viktigaste är att det funkar för en självJo då det går alldeles utmärkt ha dem så men betyder ju inte att det finns utrymme för förbättring ?Har ingen annan referens så inte sett problemet. Men kan ju vara värt kolla på om jag nu ska trycka in fler saker på styret