Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag klämde på en häromdagen också och den gjorde ett bra intryck helt klart. Vajer till trots. Jag håller tummarna för positiva långtidsrecensioner :-)Henrik83 sa:Första intrycket av Revive 185 är mycket positivt! Snälla snälla låt denna stolpe bara fungera..
Oggler sa:Finns det några prisvärda stolpar för 27,5-mm diameter?
Falcon sa:Jag kör en Epic och velar om jag ska köra intern eller extern kabeldragning på min dropper post. Självklart snyggast att köra intern, men vid ex CV behövs ingen dropper post och då kanske jag vill byta till min gamla lättare sadelstolpe med minimal insats. Vad är er erfarenhet att föredra, intern el extern kabelvajer?
Köper du en med wire med intern dragning så kan du enkelt koppla loss vajern från stolpen och stoppa dit en vanlig, med förbehåll om att du säkert kommer låta vajern plus hölje och reglage sitta kvar för att slippa montera om allt nästa gång. Och då blir inte viktskillnaden så stor och kanske kan det knäppa lite från vajern som kommer ligga i röret av stolpen.Falcon sa:För att undvika missförstånd. Köper jag en dropper, typ wire, som dras invändigt så är det hanterbart? Har inte insett att vissa droppets är hydrauliska och andra med wire.
Luthman Photography sa:Nya Specializedstolpen verkar ju inte riktigt följa logiskt tänkande, från att ha varit en jäkligt gedigen och välfungerande stolpe med lite för lite drop har den nu fått ännu mindre reellt drop men kompenserats med att den nu vinklas bakåt när man skjuter ner den. Doh!
Stora servicekitet lär du behöva. Jag har betalat 900 för att lämna in min lokalt och då har den fungerat mycket längre än den gjorde från fabrik innan den blivit ledsen igen..Paco sa:Då var det dags för min ena Reverb att krångla.
Den sjunker ner ca 2cm när man sätter sig på den och även efter en korrekt luftning så sjunker den.
Nån idé att serva den eller är det bara att byta ut den?
Om man vill serva den själv, vad behöver man för prylar då?
Paco sa:Då var det dags för min ena Reverb att krångla.
Den sjunker ner ca 2cm när man sätter sig på den och även efter en korrekt luftning så sjunker den.
fredrik168 sa:Paco sa:Då var det dags för min ena Reverb att krångla.
Dina grejer hinner ju inte bli gammla så du har väl garanti! Jag skickade min till jon i gbg som fixade på en vecka.??
s sa:Luthman Photography sa:Nya Specializedstolpen verkar ju inte riktigt följa logiskt tänkande, från att ha varit en jäkligt gedigen och välfungerande stolpe med lite för lite drop har den nu fått ännu mindre reellt drop men kompenserats med att den nu vinklas bakåt när man skjuter ner den. Doh!
Skitdumt, sa Bull.
Konceptet är kanske bra om man bara använder droppern i branta utförsbackar där man hänger bak med röven så långt det bara går. Då kan det säkert vara nice att kunna landa underlivet på något mjukare än sadelns vassa bakkant. Men för oss som sänker sadeln för att stå upp vid vanlig stigcyklingt och lutar oss åt alla håll och kanter så kommer en uppstickande sadelspets mest skapa pålningsångest. Fy fan.
mg25 sa:s sa:Luthman Photography sa:Nya Specializedstolpen verkar ju inte riktigt följa logiskt tänkande, från att ha varit en jäkligt gedigen och välfungerande stolpe med lite för lite drop har den nu fått ännu mindre reellt drop men kompenserats med att den nu vinklas bakåt när man skjuter ner den. Doh!
Skitdumt, sa Bull.
Konceptet är kanske bra om man bara använder droppern i branta utförsbackar där man hänger bak med röven så långt det bara går. Då kan det säkert vara nice att kunna landa underlivet på något mjukare än sadelns vassa bakkant. Men för oss som sänker sadeln för att stå upp vid vanlig stigcyklingt och lutar oss åt alla håll och kanter så kommer en uppstickande sadelspets mest skapa pålningsångest. Fy fan.
Men den vinklar ju bara sadeln när du kör den i botten. Den har fortfarande 12 steg (eller hur många den nu har) för vanlig stigcykling.
Men den är inte billig att köpa i efterhand, har för mig den låg närmare 7500:-
mg25 sa:s sa:Luthman Photography sa:Nya Specializedstolpen verkar ju inte riktigt följa logiskt tänkande, från att ha varit en jäkligt gedigen och välfungerande stolpe med lite för lite drop har den nu fått ännu mindre reellt drop men kompenserats med att den nu vinklas bakåt när man skjuter ner den. Doh!
Skitdumt, sa Bull.
Men den vinklar ju bara sadeln när du kör den i botten. Den har fortfarande 12 steg (eller hur många den nu har) för vanlig stigcykling.
...
Luthman Photography sa:mg25 sa:s sa:Luthman Photography sa:Nya Specializedstolpen verkar ju inte riktigt följa logiskt tänkande, från att ha varit en jäkligt gedigen och välfungerande stolpe med lite för lite drop har den nu fått ännu mindre reellt drop men kompenserats med att den nu vinklas bakåt när man skjuter ner den. Doh!
Skitdumt, sa Bull.
Men den är inte billig att köpa i efterhand, har för mig den låg närmare 7500:-
Det låter lite otroligt med tanke på att deras stolpar varit rätt okej orissatta förut.
Rattnalle sa:Det verkar vara två skolor det där.. Jag vill antingen sitta eller stå, inget mellanting. Sitta vill jag inte göra lägre än toppen för det är så jobbigt att jag lika gärna kan stå.
VKruger sa:Min Yep still going strong utan att den sjunker eller glappar i sidled
EST sa:Hopp själv har jag min stolpe väldigt ofta bara en liten bit ner?
EST sa:Jag är sjukt nöjd med min yep å jag har testat många stolpar. Ämnen grym service!
Oggler sa:Finns det ingen stolpe för renodlad svetto-XC som bara sänker typ 20mm. Det borde bli lätt, billigt och enkelt. Jag kan ibland känna att man vill sitta aningens lägre på stig jämfört med grusrakor osv.
EST sa:sjukt nöjd med min yep
mikipedia_ sa:nöjd med min?
Crossmax sa:Jävligt smutt
Tergorotas sa:Vilken dropper på marknaden väger minst?
+1mikipedia_ sa:Tergorotas sa:Vilken dropper på marknaden väger minst?
En qr och den stolpe du har?
Jilster sa:Någon som kört på Shimanos Koryak? Utlåtande?