Cykeln är jättemycket och bra cyklar kostar. Men har man bara lite prestande kommer man märka av det Direkt, alltså är det absolut ingen lyxproblem utan ett riktigt roligt redskap att ha i arsenalen.
Kom tänka på denna icke-debatt idag när jag lyssnade på ett program som jag lyssnat på förr:
(han säger det helt uppenbara, mästare lär sig älska smärta).
Och sedan ett citat. "“Pain is still the friend that always tells me the truth. Training is still an
addiction. For sure there are days when the pain is overwhelming, where I push into the red so far that I wonder if I will come back.” Froome says pain is his friend."
Men jag lämnar allt det här bakom mig med ro, för jag har ro nu, AI fixar logiken bättre än mig, finns ingen anledning för mig att sitta och brusa upp över något andra inte ser när jag kommer känna mig så gentemot AI.

Men jag kommer faktiskt ihåg saker och lämnar aldrig en tanke som jag en gång har öppnat (tips: inga lösa trådar!) och jag kom tänka på detta när jag hörde honom säga det. Ja det är lustigt hur snabbt man börjar gilla smärtan när man Väl har Börjat träna.