[Easy Änggården] Tisdag 26/5 18.00

cactuz

Aktiv medlem
Jag har en kollega på besök hela vägen från Stockholm (ja det bara dräller av såna i våra trakter nu för tiden).
Stackarn är LVG-cyklist så jag har nu tvungat honom att följa med ut i skogen imorgon efter jobbet.
Om någon annan är sugen så är det samling vid Botaniska klockan 18.00 imorgon afton.

Jag kommer gärna. Har precis flyttat till göteborg och kan behöva cykla med nån som kan stigarna. Var i enggårdsbergen på egen hand och försökte hitta runt men det gick inge vidare...

Om jag hinner ifrån mötet på chalmers i tid så dyker jag upp, letar kanske upp er på berget under turen. Någon planerad runda?

Penguin_ skrev:
-------------------------------------------------------
> Om jag hinner ifrån mötet på chalmers i tid så
> dyker jag upp, letar kanske upp er på berget
> under turen. Någon planerad runda?

Högst oplanerad resväg i skogen tyvärr, men lite uppför och lite nedför blir det.

Om ryssarna behagar svara (som de lovat)... så hänger jag gärna med.
Kan precis som Magnus lära mig hitta bättre

cactuz skrev:
-------------------------------------------------------
> Penguin_ skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Om jag hinner ifrån mötet på chalmers i tid
> så
> > dyker jag upp, letar kanske upp er på berget
> > under turen. Någon planerad runda?
>
> Högst oplanerad resväg i skogen tyvärr, men
> lite uppför och lite nedför blir det.

Ok, jag tror inte jag hinner till 1800 och att ge sig ut ensammen i regnet känns lite si och så :P Pillar väl ihop pendlaren istället :D

Fem stycken blev vi, inte en droppe regn så långt ögat nådde, en del gegga och mycket gott humör.
Nu har en LVG-cyklist fått blodad tand och började snacka om att köpa MTB, vilket ju i sig är en seger för mänskligheten.

Tillbaka
Topp