Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
På samma sätt som man mäter det mesta här i livet. Tumstock, måttband etc.mimar6064 sa:Vad är storleken på frameset? Jag har ingen aning hur man mätter det.
båtbensbudet sa:Så du köpte en cykel för 7500 på auktion utan att veta ngt om cyklar eller vad det var för cykel du bjudit på i princip. Sedan säljer du den direkt på blocket för 7500?
?kais01 sa:cirka hälften av det kan tyckas lämpligt. sen behöver tidigare ägarförhållanden klaras ut, upplägget låter inte helt rumsrent.
Lejon sa:?kais01 sa:cirka hälften av det kan tyckas lämpligt. sen behöver tidigare ägarförhållanden klaras ut, upplägget låter inte helt rumsrent.
TS har ju uppenbarligen valt att komma med lite felaktig/bristande info här, men det finns väl inget från honom som antyder att cykeln skulle vara stulen? Det känns som fria fantasier.
ejma sa:Lejon sa:?kais01 sa:cirka hälften av det kan tyckas lämpligt. sen behöver tidigare ägarförhållanden klaras ut, upplägget låter inte helt rumsrent.
TS har ju uppenbarligen valt att komma med lite felaktig/bristande info här, men det finns väl inget från honom som antyder att cykeln skulle vara stulen? Det känns som fria fantasier.
Det känns som ts spelat mer ovetande än vad hen är och tex undanhålligt ramens modellbeteckning som han tydligt visar på blocket. Att ts köpte cykeln på auktion helt ovetande om dess värde för 7500 kr tycker jag också låter ganska otroligt. För det priset fås trots allt en ny lite mer uppdaterad cykel även om det inte står Campagnolo på några delar.
Ts får säkert cykeln såld, men jag tror att många här på happy tycker att historien är skum.
Jo lite ofullständig historia, men att därmed dra slutsatsen att cykeln är stulen känns lite radikalt. Men jag är å andra sidan naiv ibland...ejma sa:Lejon sa:?kais01 sa:cirka hälften av det kan tyckas lämpligt. sen behöver tidigare ägarförhållanden klaras ut, upplägget låter inte helt rumsrent.
Det känns som ts spelat mer ovetande än vad hen är och tex undanhålligt ramens modellbeteckning som han tydligt visar på blocket. Att ts köpte cykeln på auktion helt ovetande om dess värde för 7500 kr tycker jag också låter ganska otroligt. För det priset fås trots allt en ny lite mer uppdaterad cykel även om det inte står Campagnolo på några delar.
Ts får säkert cykeln såld, men jag tror att många här på happy tycker att historien är skum.
Vem svarade du?mimar6064 sa:Köpt på auktionshallen gelleråsen. Jag tycker att det är för djävligt att du tror att den är stullen. F U.?
Ja det är väl bara att kolla resten av blocketannonsen så är det ganska tydligt att han inte har blykoll på vad det är han har eller säljer...båtbensbudet sa:Så du köpte en cykel för 7500 på auktion utan att veta ngt om cyklar eller vad det var för cykel du bjudit på i princip. Sedan säljer du den direkt på blocket för 7500?
Var det inte så att den yngste Fåglumbrodern (Tomas?) hade en cykelbutik i Falkenberg?kais01 sa:ursäkta lite cykelarkeologi, men varför står det fåglum på överröret? någon som vet? körde någon fåglum merckx-cyklar??