Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jofahjalm sa:Inte mycket 4130 på den där...
Raggamuffin sa:Sidan två duger inte.
Jimel sa:Raggamuffin sa:Sidan två duger inte.
Allt är redan över, han kunde inte stå emot och bild finns på hans insta.
Jimel sa:Raggamuffin sa:Sidan två duger inte.
xyz-saft sa:Jimel sa:Raggamuffin sa:Sidan två duger inte.
Vadå över? Det är väl nu det börjar? Jag har inte sett nån fet bmx-film signerad jofa än. Tänk jofa i baggybyxor, stor t-shirt, och mössa. Nån riktigt underground hiphop i bakgrunden. Droppandes lastkajer görandes barspins. Innan dess är inget över!
Mårten sa:xyz-saft sa:Jimel sa:Raggamuffin sa:Sidan två duger inte.
Vadå över? Det är väl nu det börjar? Jag har inte sett nån fet bmx-film signerad jofa än. Tänk jofa i baggybyxor, stor t-shirt, och mössa. Nån riktigt underground hiphop i bakgrunden. Droppandes lastkajer görandes barspins. Innan dess är inget över!
Det kommer väl i bottna-tråden?
larsaw sa:Mårten sa:xyz-saft sa:Jimel sa:Raggamuffin sa:Sidan två duger inte.
Det kommer väl i bottna-tråden?
Bara vi slipper se något i misär-tråden... :/ men gärna i ”visa ditt rambrotts”-tråden... :D
Mårten sa:Även en odämpad bmx måste väl allas vår hjälte Jofa kunna bottna, och knäcka?
Jimel sa:Allt är redan över, han kunde inte stå emot och bild finns på hans insta.
xyz-saft sa:Vadå över? Det är väl nu det börjar? Jag har inte sett nån fet bmx-film signerad jofa än. Tänk jofa i baggybyxor, stor t-shirt, och mössa. Nån riktigt underground hiphop i bakgrunden. Droppandes lastkajer görandes barspins. Innan dess är inget över!
jofahjalm sa:Jimel sa:Allt är redan över, han kunde inte stå emot och bild finns på hans insta.
App app, jag har såklart köpt en bmx också. Min insta var bara ersättningen för mitt senaste rambrott.
xyz-saft sa:Vadå över? Det är väl nu det börjar? Jag har inte sett nån fet bmx-film signerad jofa än. Tänk jofa i baggybyxor, stor t-shirt, och mössa. Nån riktigt underground hiphop i bakgrunden. Droppandes lastkajer görandes barspins. Innan dess är inget över!
Jag ska göra allt för att leverera.
jofahjalm sa:Jimel sa:Allt är redan över, han kunde inte stå emot och bild finns på hans insta.
App app, jag har såklart köpt en bmx också. Min insta var bara ersättningen för mitt senaste rambrott.
Jag ska göra allt för att leverera.
Luthman Photography sa:Mårten sa:Även en odämpad bmx måste väl allas vår hjälte Jofa kunna bottna, och knäcka?
Jag är inte så säkert, jag har hört att han har börjat böja på benen när han landar. En epok är över.
larsaw sa:Så hur går det Jofa?!
Har du kommit ”up to speed yet”?
jofahjalm sa:... sockervatten ...
Ni har alltså inte ett stadsbyggnadskontor som kämpar hårt för att bevara historisk grusväg på centralt belägna pendlingsstråk? Your loss.jofahjalm sa:Nu råkar jag ju bo i den största staden och har en bmx, så det är inte lika lätt och praktiskt som det låter.
Bra bromskraft på en BMX?jofahjalm sa:Nu är den hemma och uppbyggd. Bromsen har ingen förmåga till att sänka cykelns fart och jag misstänker att jag kommer behöva få bort färgen från bromsytan på fälgen. Har någon tips om hur man enklast gör detta?
Hah. Vilken sågning. Jofa är bara feg som vill ha broms alltså :-)H. sa:Bra bromskraft på en BMX?jofahjalm sa:Nu är den hemma och uppbyggd. Bromsen har ingen förmåga till att sänka cykelns fart och jag misstänker att jag kommer behöva få bort färgen från bromsytan på fälgen. Har någon tips om hur man enklast gör detta?
Hahahahahahahahahahahahahahaha
jofahjalm sa:Nu är den hemma och uppbyggd. Bromsen har ingen förmåga till att sänka cykelns fart och jag misstänker att jag kommer behöva få bort färgen från bromsytan på fälgen. Har någon tips om hur man enklast gör detta?
jofahjalm sa:Nu är den hemma och uppbyggd. Bromsen har ingen förmåga till att sänka cykelns fart och jag misstänker att jag kommer behöva få bort färgen från bromsytan på fälgen. Har någon tips om hur man enklast gör detta?
Rattnalle sa:Ni har alltså inte ett stadsbyggnadskontor som kämpar hårt för att bevara historisk grusväg på centralt belägna pendlingsstråk? Your loss.jofahjalm sa:Nu råkar jag ju bo i den största staden och har en bmx, så det är inte lika lätt och praktiskt som det låter.
(Södra vägen i Göteborg, vid Heden)
Luthman Photography sa:Är inte bra bromskraft på bmx lika prioriterat som bra sittkomfort på en dh?
På bmx sänker man väl farten genom att köra omkull?
Det har ju i och för sig alla städer sommartid.carl.josefsson sa:Rattnalle sa:Ni har alltså inte ett stadsbyggnadskontor som kämpar hårt för att bevara historisk grusväg på centralt belägna pendlingsstråk? Your loss.jofahjalm sa:Nu råkar jag ju bo i den största staden och har en bmx, så det är inte lika lätt och praktiskt som det låter.
(Södra vägen i Göteborg, vid Heden)
och nu har vi dessutom allehanda grusgropar mest lite överallt........
/C
Dom passar intelarsaw sa:Mini V-bromsar körde jag med när det begav sig för många många år sedan (dvs på E.T.-tiden...)
https://www.cykelkraft.se/xlc-mini-...TZO9dLzoc0l3p1_FEV0NkjMD8gMHoDVsaAraYEALw_wcB
Vet inte om dom passar på dagens BMX, men det är ett jävla bett i dom (så iaf värt att köpa o testa).