Eget tryck på vattenflaska?

Toblu

Aktiv medlem
Skulle vilja ha eget tryck på en liten serie vattenflaskor. Typ 4 flaskor?
Vill att det ska vara flaskor av hög kvallitet och ett bra tryck.
Någon som har tips var jag kan vända mig?

Verkar vara 300 flaskor eller fler.
Har även hitta andra där det är minst 100flaskor.
Kan betala en extra slant men för en liten serie, men har inte hittat nån.
Tacksam för tips.

Ta kontakt med nån firma som skär ut din design med skärplotter i självhäftande vinyl Klistra på på valfri flaska. Klart.

När vi tryckte flaskor så var schablonkostnaden ganska dyr, 50 euro per färg. Och minimibeställningen 150 flarror. Kommer ihåg då att jag letade efter firmor som gjorde extremt små serier, men jag tror det fastnar på att initialkostnaden är så hög.

Nu vet jag inte om det finns andra tryckmetoder som ger lika bra och hållbart resultat men KBCK-flaskorna blev både snygga och hållbara.

http://www.eubottle.hu/

Vi beställde 150 flaskor, 4 färger och landade nånstans kring 43 kronor styck ink moms och frakt.

Jag har tryckt upp custom cykeltröjor i 5 ex med eget namn, logga och 3 olika storlekar med ett pris under 200kr/tröja från Kina. Tröjorna är nu inne på andra året utan problem. Detta säger jag till försvar mot att jag rekommenderar att kontakta http://www.alibaba.com/product-deta...331597994.html?spm=a2700.7724857.29.66.9GlQ5d eller liknande företag.
Jag vet att jag är helt happy-inkorrekt då jag inte köper Rafa eller Assos prylar, men vissa saker funkar inte helt enkelt att göra i Europa utan att betala lika mycket som hos lbs.

Tänker att det känns lite osäkert med hur plasten i flaskorna är från Kina?
Kan tänka mig att det är en del gifter som man kanske får i sig?
Annars handlar jag själv gärna från Kina men flaskor är nått jag helst inte köper där.

Tillbaka
Topp