Egna hjuldekaler?

Ursus

Aktiv medlem
Egna hjuldekaler?
Har ett par 27,5" hjul jag tänkte pimpa med dekaler, vart vänder man sig för att få det gjort?
Har googlat men få ställen erbjuder att göra specialare.

Senast ändrad:
Egna hjuldekaler?
marr sa:
Slickgraphics köpte jag mina av, de kan göra andra än de som finns på sidan med. Mycket god kvalisort.

Dom gjorde Ryde dekaler åt mig fast dom inte fanns innan. Fick fatt i original på ark och scannade. Bestämde färger och vips var fälgarna färgmatchade med ramen. Bra skit!

Egna hjuldekaler?
Jag köpte precis mina från bkstickers.com gjordes helt custom efter mina önskemål, trevligt och hjälpsamt bemötande. Tog lite tid men dom skyllde på mycket att göra.. vad vet jag, bra kvalité och bra pris tycker jag i alla fall när de dök upp :)

Egna hjuldekaler?
Kolla in sticker riese på instagram och Facebook. En kille från Österrike som har försett mig med skräddarsydda dekaler under två år. Han skickar förslag på designen innan han printar så att man kan komma med feedback och bolla idéer

Egna hjuldekaler?
Hur lång tid brukar Slik Graphics ta på sig att besvara mail? Skickade en förfrågan måndag förmiddag men fortfarande ingen reaktion. Eller förstås de inte svenska trots att de verkar vara baserade här i landet…?

Egna hjuldekaler?
Mayhem sa:
Hur lång tid brukar Slik Graphics ta på sig att besvara mail? Skickade en förfrågan måndag förmiddag men fortfarande ingen reaktion. Eller förstås de inte svenska trots att de verkar vara baserade här i landet…?

Jag har försökt kontakta dem en 3-4gånger senaste månaderna utan svar.

Egna hjuldekaler?
Willie sa:
Jag köpte precis mina från bkstickers.com gjordes helt custom efter mina önskemål, trevligt och hjälpsamt bemötande. Tog lite tid men dom skyllde på mycket att göra.. vad vet jag, bra kvalité och bra pris tycker jag i alla fall när de dök upp :)

Jag köpte också helt custom av dom, var sjukt bra kontakt tills ordern var lagd och betald.. Sen tog det riktigt lång tid mellan svaren och innan dem skickades...

Men när de väl dök upp var de kanon kvalitet =)

Egna hjuldekaler?
Mayhem sa:

Bara att ligga på, kommentera något foto på instagram att du har mailat så kanske dom vaknar? Så gjorde jag.

Egna hjuldekaler?
Jimel sa:
Mayhem sa:

Bara att ligga på, kommentera något foto på instagram att du har mailat så kanske dom vaknar? Så gjorde jag.
Ska man behöva ligga på så förtjänar ju företaget inga kunder om det finns konkurrenter..

Egna hjuldekaler?
Rattnalle sa:
Jimel sa:
Mayhem sa:

Ska man behöva ligga på så förtjänar ju företaget inga kunder om det finns konkurrenter..
+1
Om det är viktigare för dem att jönsa runt på instagram än att svara på sin affärsmail, då förtjänar de ingen business.

Egna hjuldekaler?
Nej så är det absolut, när jag använde mig utav dom så hittade jag inget alternativ som passade så var så illa tvungen om jag ville ha dekaler.

Egna hjuldekaler?
marr sa:
Mayhem sa:

Jag har försökt kontakta dem en 3-4gånger senaste månaderna utan svar.

Nej jag får nog säga att de tyvärr inte verkar särskilt kommunikativa. Ännu inget svar på förra veckans mail, och även provat kontaktformuläret på hemsidan för ett par dagar sedan. Ett sista försök via Facebook medan jag ser mig om efter andra alternativ.

Egna hjuldekaler?
Har någon hittat någon sida för hjuldekaler där de har lite mer utbud och smidigare kommunikation än t.ex Slik och BK?
Fortfarande ute efter oranga DT-swiss 1501 men det verkar inte gå att hitta?

Egna hjuldekaler?
Fattar inte vad ni dillar om. Skickat mail till slikgraphics och fått svar inom 24h varje gång. De ritade upp ett förslag direkt. Från beställning tog mindre än 24h innan klistermärkena postats.

946C776A-2527-4D06-A8AA-881B4DB2FD29.jpeg

För ramdekaler rekommenderas annars dekaltrim.nu

Bilagor

• 06FD2335-B31A-4794-9C41-BFC611339729.jpeg
    06FD2335-B31A-4794-9C41-BFC611339729.jpeg
    69.5 KB · Besök: 90
Egna hjuldekaler?
De kunde inte hjälpa mig, de gör inte custom dekaler på slik enligt dem själva (fast folk på forumet säger det motsatta).

Manofmanymissions sa:
Fattar inte vad ni dillar om. Skickat mail till slikgraphics och fått svar inom 24h varje gång. De ritade upp ett förslag direkt. Från beställning tog mindre än 24h innan klistermärkena postats.

För ramdekaler rekommenderas annars dekaltrim.nu

Egna hjuldekaler?
Tergorotas sa:
De kunde inte hjälpa mig, de gör inte custom dekaler på slik enligt dem själva (fast folk på forumet säger det motsatta).
Måste i sådana fall mena att han inte har tid att skapa nya dekaler åt dig mer än möjligen ändra färger på befintligt material. Jag printade custom dekaler hos Slik så sent som förra veckan men då hade jag gjort allt designarbete och levererade snudd på tryckfärdiga original till honom. Ingen av de andra dekalfirmorna jag var i kontakt med kunde printa metalliska färger medan Slik kunde fixa både matt silver/guld och högblank krom utan problem…

Egna hjuldekaler?
Willie sa:
Willie sa:

Jag köpte också helt custom av dom, var sjukt bra kontakt tills ordern var lagd och betald.. Sen tog det riktigt lång tid mellan svaren och innan dem skickades...

Men när de väl dök upp var de kanon kvalitet =)

Är detta ett svar på sig själv ett år senare ?

Egna hjuldekaler?
Kanske är så jag får göra, då kanske de ger med sig. Svaret jag fick var ett blankt nej, inte något förslag på hur vi kunde lösa det.

Mejlade Bkstickers med men fick inget svar.

Mayhem sa:
Tergorotas sa:
Måste i sådana fall mena att han inte har tid att skapa nya dekaler åt dig mer än möjligen ändra färger på befintligt material. Jag printade custom dekaler hos Slik så sent som förra veckan men då hade jag gjort allt designarbete och levererade snudd på tryckfärdiga original till honom. Ingen av de andra dekalfirmorna jag var i kontakt med kunde printa metalliska färger medan Slik kunde fixa både matt silver/guld och högblank krom utan problem…

Tillbaka
Topp