Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ursus sa:Har ett par 24.7" hjul jag tänkte pimpa med dekaler, vart vänder man sig för att få det gjort?
Har googlat men få ställen erbjuder att göra specialare.
marr sa:Slickgraphics köpte jag mina av, de kan göra andra än de som finns på sidan med. Mycket god kvalisort.
marr sa:Slickgraphics köpte jag mina av, de kan göra andra än de som finns på sidan med. Mycket god kvalisort.
Manofmanymissions sa:Vad kostar hjuldekalerna då?
Mayhem sa:Hur lång tid brukar Slik Graphics ta på sig att besvara mail? Skickade en förfrågan måndag förmiddag men fortfarande ingen reaktion. Eller förstås de inte svenska trots att de verkar vara baserade här i landet…?
marr sa:Manofmanymissions sa:Vad kostar hjuldekalerna då?
Kika på länkarna som är postade.
Manofmanymissions sa:marr sa:Manofmanymissions sa:Vad kostar hjuldekalerna då?
Kika på länkarna som är postade.
Framgår inte vad egen design kostar, eller läser jag slarvigt?
Willie sa:Jag köpte precis mina från bkstickers.com gjordes helt custom efter mina önskemål, trevligt och hjälpsamt bemötande. Tog lite tid men dom skyllde på mycket att göra.. vad vet jag, bra kvalité och bra pris tycker jag i alla fall när de dök upp :)
Mayhem sa:Hur lång tid brukar Slik Graphics ta på sig att besvara mail? Skickade en förfrågan måndag förmiddag men fortfarande ingen reaktion. Eller förstås de inte svenska trots att de verkar vara baserade här i landet…?
Ska man behöva ligga på så förtjänar ju företaget inga kunder om det finns konkurrenter..Jimel sa:Mayhem sa:Hur lång tid brukar Slik Graphics ta på sig att besvara mail? Skickade en förfrågan måndag förmiddag men fortfarande ingen reaktion. Eller förstås de inte svenska trots att de verkar vara baserade här i landet…?
Bara att ligga på, kommentera något foto på instagram att du har mailat så kanske dom vaknar? Så gjorde jag.
+1Rattnalle sa:Ska man behöva ligga på så förtjänar ju företaget inga kunder om det finns konkurrenter..Jimel sa:Mayhem sa:Hur lång tid brukar Slik Graphics ta på sig att besvara mail? Skickade en förfrågan måndag förmiddag men fortfarande ingen reaktion. Eller förstås de inte svenska trots att de verkar vara baserade här i landet…?
Bara att ligga på, kommentera något foto på instagram att du har mailat så kanske dom vaknar? Så gjorde jag.
marr sa:Mayhem sa:Hur lång tid brukar Slik Graphics ta på sig att besvara mail? Skickade en förfrågan måndag förmiddag men fortfarande ingen reaktion. Eller förstås de inte svenska trots att de verkar vara baserade här i landet…?
Jag har försökt kontakta dem en 3-4gånger senaste månaderna utan svar.
Kolla med http://speedydecal.com/?locale=enTergorotas sa:Har någon hittat någon sida för hjuldekaler där de har lite mer utbud och smidigare kommunikation än t.ex Slik och BK?
Fortfarande ute efter oranga DT-swiss 1501 men det verkar inte gå att hitta?
Manofmanymissions sa:Fattar inte vad ni dillar om. Skickat mail till slikgraphics och fått svar inom 24h varje gång. De ritade upp ett förslag direkt. Från beställning tog mindre än 24h innan klistermärkena postats.
För ramdekaler rekommenderas annars dekaltrim.nu
ooms sa:Kan detta vara nåt?
https://m.ebay.co.uk/itm/DT-SWISS-2...599441?hash=item2f031b8a51:g:yc8AAOSwT-FZCvHG
Orange DT Swiss alltså...
Måste i sådana fall mena att han inte har tid att skapa nya dekaler åt dig mer än möjligen ändra färger på befintligt material. Jag printade custom dekaler hos Slik så sent som förra veckan men då hade jag gjort allt designarbete och levererade snudd på tryckfärdiga original till honom. Ingen av de andra dekalfirmorna jag var i kontakt med kunde printa metalliska färger medan Slik kunde fixa både matt silver/guld och högblank krom utan problem…Tergorotas sa:De kunde inte hjälpa mig, de gör inte custom dekaler på slik enligt dem själva (fast folk på forumet säger det motsatta).
Willie sa:Willie sa:Jag köpte precis mina från bkstickers.com gjordes helt custom efter mina önskemål, trevligt och hjälpsamt bemötande. Tog lite tid men dom skyllde på mycket att göra.. vad vet jag, bra kvalité och bra pris tycker jag i alla fall när de dök upp :)
Jag köpte också helt custom av dom, var sjukt bra kontakt tills ordern var lagd och betald.. Sen tog det riktigt lång tid mellan svaren och innan dem skickades...
Men när de väl dök upp var de kanon kvalitet =)
Mayhem sa:Måste i sådana fall mena att han inte har tid att skapa nya dekaler åt dig mer än möjligen ändra färger på befintligt material. Jag printade custom dekaler hos Slik så sent som förra veckan men då hade jag gjort allt designarbete och levererade snudd på tryckfärdiga original till honom. Ingen av de andra dekalfirmorna jag var i kontakt med kunde printa metalliska färger medan Slik kunde fixa både matt silver/guld och högblank krom utan problem…Tergorotas sa:De kunde inte hjälpa mig, de gör inte custom dekaler på slik enligt dem själva (fast folk på forumet säger det motsatta).