Nineplanets
Aktiv medlem
Elcykel till pappa
Hej forumet!
Min pappa har gått i pension och jag funderar på att köpa en elcykel till honom för att han ska röra lite på sig. Kruxet är att han inte satt sig på en cykel på över 40 år. Han väger 135kg och är 182cm lång. Som grädde på moset har han problem med ryggen. Han har försökt sätta sig på en vanlig cykel men det har inte gått så bra.
Har tittat på cyklar med 20-tum däck, då det känns lättare att sätta sig på en sådan samt att det blir lättare för honom att ta med sig den i bilen på utflykter. Den jag funderar på är:
ecoglider.com
Någon som har andra förslag? Något annat jag bör tänka på?
Min pappa har gått i pension och jag funderar på att köpa en elcykel till honom för att han ska röra lite på sig. Kruxet är att han inte satt sig på en cykel på över 40 år. Han väger 135kg och är 182cm lång. Som grädde på moset har han problem med ryggen. Han har försökt sätta sig på en vanlig cykel men det har inte gått så bra.
Har tittat på cyklar med 20-tum däck, då det känns lättare att sätta sig på en sådan samt att det blir lättare för honom att ta med sig den i bilen på utflykter. Den jag funderar på är:
E-BIKE SPORT RS3 - Ecoglider
2020 års version av vår popular RS2! Ny Digital LCD display, uppdaterat motor och växelsystem. Extra stänkskärm och pakethållare ingår i priset! En välutrustad fatbike modell med superstarkt Samsung battery, 6 växlad Shimano lösning och en knäpptyst Puyuan 250W motor. Detta är drömmen för dig...
ecoglider.com
Någon som har andra förslag? Något annat jag bör tänka på?
Senast ändrad: