Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ganska osmakligt det där att driva med hennes död.
Om en icke-politisk invändning mot ditt första inlägg inte går att svara på utan att det blir politik, är inte då ditt första inlägg, åtminstone implicit, någon slags politisk markering?Svårt att svara utan att det blir politik, men osmakligt är ett högst aktuellt ord.
Va?Vi hinner nog inte lista alla osmakliheter men värst smakar väl att knungen passade på att kröna konkubinen i ett obevakat ögonblick.
En personlig åsikt om en politisk fråga...Mitt inlägg var iaf inte politiskt på något sätt, bara en personlig åsikt.
Googlade lite om kostnaden för kungahusen, jag visste inte att det rör sig om miljardbelopp tom i Sverige, galet!
Kan tycka det vore lämpligt att precisera vad som ingår i detta miljardbelopp samt ge någon källa till beräkningarna då summan klart överstiger statens kostnader för hov- och slottstaten.Googlade lite om kostnaden för kungahusen, jag visste inte att det rör sig om miljardbelopp tom i Sverige, galet!
Ja för politik består ju inte av personliga åsikter......Mitt inlägg var iaf inte politiskt på något sätt, bara en personlig åsikt.
Åsikter behöver väl inte per automatik vara politiska.
Undrar hur de räknat?För att fortsätta OT och icke-politiskt, på nederländska Wikipedia finns resultat av nederländsk forskning kring kostnader av kungahus:
Visa bilaga 580541
Tycker att 1,30 euro per svensk medborgare är billigt för ett helt kungahuset. VK kungahuset kostar tre gånger så mycket, men hälften per invånare.
Insåg att våra vägar faktiskt korsats en gång. Hon invigde ett evenemang där jag jobbade. Cykling var en av grenarna. Då hade jag dålig koll på vem hon var men förstått hennes stora betydelse för hela världen de senaste dagarna.kom här gärna med anekdoter kring elizabeth, och varför inte om det finns koppling till cykling...