AxelSthlm skrev:
-------------------------------------------------------
> Mysig attityd på den där feta, håriga
> Göteborgaren. I synnerhet inför nästa veckas
> program.
Syftar du på hans kommentar i klippet från Lidingöloppet där han säger något om "stockholmare" som kör armbågarna i sidan, typ?
Reagerade åtminstone själv på det. Känns så typiskt att en göteborgare skall hacka på en stockholmare, och tvärtom för den delen. Iofs är det kanske inte mycket bättre mellan stockholmare och skåningar (jag är skåning), men det känns ändå lite tradigt med hela den grejen.
Annars tycker jag inte att den där göteborgaren är så kass som en del kommentatorer i denna tråd verkar tycka. Han blev väl tvåa på simningen och han verkar ju träna. Han är ju såklart fet, men det är väl själva anledningen till att han tar sig an utmaningen och faktiskt tränar.
Däremot kan jag störa mig lite på Hamza. Han är ju ganska ung så lite ursäktad är han, men denna korkade kaxighet? Hoppas han kommer till någon slags insikt när han får se alla programmen och har tid att tänka igenom sin medverkan.
Att det beskrivs lite vardagsliv har jag inget emot. Det är ju så det ser ut för väldigt många. Frieriegrejen är däremot lite väl smörig för min smak och kunde gärna lämnats därhän.