En rapport från Lee Likes Bikes skills clinics i Göteborg

WAKIdesigns

Aktiv medlem
Om någon skulle vara intresserad, 3 veckors sen hade vi skills clinics med ALex Roberton från Lee Likes Bikes i Göteborg. Här är min liten review. Det var toppen och super kul att ha någon från LLB här, som är möjligen en av bästa MTB skolor i världen. Grundare, Lee McCormack, har skirivt ett bibeln Master Mountain Bike Skills, och jag misstänker att många har hört om boken och hans webbsida.

Let your hate flow through me..

http://www.pinkbike.com/u/wakidesigns/blog/review-skills-coaching-with-alex-roberton-from-llb.html

Intressant! Jag har boken sedan tidigare och tycker den är riktigt bra, som du säger är det tyvärr övandet som måste till för att nöta in det ordentligt, blir lätt att man "bara" cyklar.

Jag har en liknande "idoldyrkan" av Lee, eller snarare en mix av beundran och tacksamhet för hur mycket hans bok och web gett mig.

Otroligt nog var jag i just USA precis när kliniken gick i Göteborg, annars hade jag garanterat varit med.

Bra skriven artikel, jag gillar din engelska Wacek!

Alex kommer möjligen tillbaka någonstans mellan Oktober och Mars. Jag ska posta info innan om ni är intresserade.

Tillbaka
Topp