[Enduro bike check] Visa ditt endurovapen

Åkerskog

Medlem
NSSnabb150+2bak.PNG

NSSnabb150+2.PNG

Råkade visst klicka hem en Snabb hoj (?) NS SNABB 150 PLUS 2 i medium
Den är ju trendriktig och känns prisvärd för ca 23k på Bikeshop.se. Alla andra tar ca 34k vilket är rek pris.
Vad tror ni? Ska användas till Enduro och Park. Kanske testa ESS. Kanske åka till backen i Frankrike? :)
Är 1,69 och tog en m med 455mm i reach. borde funka va?

Senast ändrad:

jofahjalm

Aktiv medlem
Det väldigt kompetent ut. Jag är ungefär lika lång som dig men föredrar lite kortare cyklar, tiderna har passerat mig. Jag anser mig för att vara för liten för att ha många nya cyklar i storlek S. När jag började cykla kunde jag inte hitta en tillräckligt lång cykel med tillräckligt kort sadelrör.

Åkerskog

Medlem
jofahjalm sa:
Det väldigt kompetent ut. Jag är ungefär lika lång som dig men föredrar lite kortare cyklar, tiderna har passerat mig. Jag anser mig för att vara för liten för att ha många nya cyklar i storlek S. När jag började cykla kunde jag inte hitta en tillräckligt lång cykel med tillräckligt kort sadelrör.
Tack för svar! tanken med den är å köra park osv, har en spark med 120/130 slag för stigåka så vill inte att den ska bli för lik: därför gick jag på M ist för S. Skrev lite i NS bikes tråden om du orkar läsa.

aribr

Aktiv medlem
Enduro är väl det som vi kallar mtb för nu...här är iaf min nya mtb. Funkar säkert för "enduro.

PSX_20190817_124152.jpg

Farsan

Medlem
Inköpt för tio timmar sen, med den ska väl till och med jag kunna smyga ner nån grön linje. Utan att massakrera både mig och cykeln.
DAAB5F2F-86EC-49DA-B411-0F172413B4E1.jpeg

Stojje

Medlem
Jag tycker du har snygg du med Jimel :)

Jimpakongo, den har två cremefraicheklibbor, en på gaffelbenet o en på sadelröret. Importerad till norrland nån gång 2015 från stockholm om jag mins rätt. Funkar rätt fint än faktiskt, blev i alla fall 4a på ett enduro i somras med en farbror i sadeln så cykeln måste vara grym.

aribr

Aktiv medlem
larsaw sa:
aribr sa:
Enduro är väl det som vi kallar mtb för nu...här är iaf min nya mtb. Funkar säkert för "enduro.
Ojoj!
Från Steel Is Real, till bongoplast...
Vart är världen på väg... ;)
Haha. Jag kan inte vara utan en stålis så det kommer en ny Marino :). Jeffsy är klart trevlig, men inte samma känsla som egendesignad :).

theBrand

Aktiv medlem

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer