Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jofahjalm sa:Det väldigt kompetent ut. Jag är ungefär lika lång som dig men föredrar lite kortare cyklar, tiderna har passerat mig. Jag anser mig för att vara för liten för att ha många nya cyklar i storlek S. När jag började cykla kunde jag inte hitta en tillräckligt lång cykel med tillräckligt kort sadelrör.
Stojje sa:Visat du den där så visar jag den här
Jimel sa:Stojje sa:Visat du den där så visar jag den här
Jävligt snygg :)
happymtb.fr sa:Jimel sa:Stojje sa:Visat du den där så visar jag den här
Jävligt snygg :)
Stojje sa:Visat du den där så visar jag den här
aribr sa:Enduro är väl det som vi kallar mtb för nu...här är iaf min nya mtb. Funkar säkert för "enduro.
aribr sa:Enduro är väl det som vi kallar mtb för nu...här är iaf min nya mtb. Funkar säkert för "enduro.
larsaw sa:aribr sa:Enduro är väl det som vi kallar mtb för nu...här är iaf min nya mtb. Funkar säkert för "enduro.
Ojoj!
Från Steel Is Real, till bongoplast...
Vart är världen på väg... ;)
trampapådå sa:snyggt! hur mycket slag är de på tyee? verkar finnas olika eller?
liveforthis sa:trampapådå sa:snyggt! hur mycket slag är de på tyee? verkar finnas olika eller?
Tackar!, Yes min är en tyee den har 160 sen finns tyee am som har 145. Jag kör 180 fram på min med
Willie sa:Hej, jag har julpyntat min röda cykel
theBrand sa:Willie sa:Hej, jag har julpyntat min röda cykel
Livet som ingenjör gör dig gott ser jag ;)
Willie sa:theBrand sa:Willie sa:Hej, jag har julpyntat min röda cykel
Livet som ingenjör gör dig gott ser jag ;)
Haaha, man ska inte klaga. Cykelbudgeten är väll Lön - fasta utgifter = cykelbudget?
Det är #freeride som gäller nu för tiden. Det och att cykla stig.Fan har hänt med endurandet där hemma?
Jobbar med höjdmeter i grannlandet N. (Till info)Fan har hänt med endurandet där hemma? 1,5 år sedan nån hade nåt nytt att visa på den här fronten?
Riktigt snyggt custombygge! Men varför inte high-pivot? (skojar) Vad väger en sån där när Marino jobbat klart med svetsen?
Får du anledning..så testa?Dubbla HN DH bak är fan hårt. :-D
Känns inte cush core som ett rimligare val, om man ändå ska ta ett rejält viktstraff?Får du anledning..så testa?
Jag tror att det spelar in att subkulturen som fanns när enduro var nytt dog ut lite när Svensson började köra (samma sak hände väl snowboard för många år sedan) .. och som vi vet som skriver Svensson hellre på Facebook än obskyra anakronismer som phpBB-forum.Äsch. Folk tävlar väl men det kanske är lite som med DH. Folk kommer på att vi trots allt bor i Sverige och att man ska vara glad om man har lokala utförslöpor med mer än 50-100 m fallhöjd. Så vanliga trailcyklar kommer man ju rätt långt med.
Jag tror att det spelar in att subkulturen som fanns när enduro var nytt dog ut lite när Svensson började köra (samma sak hände väl snowboard för många år sedan) .. och som vi vet som skriver Svensson hellre på Facebook än obskyra anakronismer som phpBB-forum.
Det vet jag inte, mitt fokus är anti punka, har inte testat cush core el märkt av ngt större viktstraff. Däremot vet jag att det inte är ett orimligt val. Det är sjukt grymt utför!Känns inte cush core som ett rimligare val, om man ändå ska ta ett rejält viktstraff?
Finns ju inga nya cyklar att köpa pga av corona , lär ta ett tag innan det kommer tillbaka till det normala.