happymtb.fr
Aktiv medlem
[Enduro bike check] Visa ditt endurovapen
Har du coil i gaffeln oxå? ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr :'(happymtb.fr sa:Har du coil i gaffeln oxå? ?
Luthman Photography sa:Trampvänligt?
Luthman Photography sa:Trampvänligt?
AddeN sa:Brand, jag vet att du vill ha en 350 ncr ti!
Mmmmmm coil
Mmmmmmarzocchi
bokrantz sa:Första av årets två bågar. I princip samma som förra året, bara att jag kommer växla mellan STX och TTX i bakändan när jag känner för det. Antagligen mest TTX då jag använder den främst till utförsåkning och då läge 3 på högfartskompen nu agerar som någon slags climb switch för t.ex. grusväg.
soderblom sa:Snyggt! Blir det samma typ av "lillhoj" nu fast av årets modell? Dvs Stumpy 29 med Öhlins? Några tävlingar utomlands under 2016?
RDN sa:Här kommer min stigkrigare!
Lillgammal sa:Årets cykel! Väldigt nöjd
mikipedia_ sa:Lillgammal sa:Årets cykel! Väldigt nöjd
Bra val? Håll koll på bromsslangsskav bara.
Lillgammal sa:mikipedia_ sa:Lillgammal sa:Årets cykel! Väldigt nöjd
Har inte noterat något skav än, vart skulle det uppstå?
mikipedia_ sa:Lillgammal sa:mikipedia_ sa:Lillgammal sa:Årets cykel! Väldigt nöjd
Har inte noterat något skav än, vart skulle det uppstå?
På vänster kedjestag.
Fredrik Z sa:Nä, jag har köpt en sån där ny.
Henrik83 sa:Dåligt med nya cyklar inför årets säsong, eller sitter alla hemma i garaget & mörkar?
marran sa:Snart återuppstår am/dh/4x/lekmaskin-tråden!
+1marran sa:Snart återuppstår am/dh/4x/lekmaskin-tråden!
mikipedia_ sa:Min enduro fick inte bo i am/dh/4x trådn bara för Rattnalle så postar här igen?
mikipedia_ sa:Jaap mt7
Jag är kär i domSå jävla bra känsla.
H. sa:+1marran sa:Snart återuppstår am/dh/4x/lekmaskin-tråden!
Jag längtar!
Henrik83 sa:Dåligt med nya cyklar inför årets säsong, eller sitter alla hemma i garaget & mörkar?
Lillgammal sa:mikipedia_ sa:Jaap mt7
Jag är kär i domSå jävla bra känsla.
Var det inte dom som gjordes i limited edition gammelgula? Är själv rätt sugen på ett par.
Rydell sa:Där är min Enduro. Vad säger ni ska man tejpa för hålet för intern dragning och hålet över bakredämparen ? Hittade några droppar vatten i ramen inga mängder utan 4-5 droppar. Förmodligen har det kommit in genom dom hålen när jag spolade av den sist.