Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Glisseur sa:Jag tar den korta versionen. Det finns lite meningsskiljaktigheter i Åre Bergscyklister om att köra en ESS-tävling under Åre Bike Festival. Och eftersom hela byn är galet upptagen så här i starten av vintersäsongen så har vi inte hunnit reda ut saken innan ESS gick ut med sitt program, vilket vi såklart borde ha gjort och ber om ursäkt för.
Raggamuffin sa:Att beskedet om att det nog inte blir tävling dagen efter man släpper det känns lite märkligt :)
Någon skåning som siktar på hela serien?
Raggamuffin sa:Någon skåning som siktar på hela serien?
Det tycker ju jag med.Jolinwood sa:Själv tycker jag det låter strålande att lägga ESS under en vecka med cykeltema.
Glisseur sa:Jag tar den korta versionen. Det finns lite meningsskiljaktigheter i Åre Bergscyklister om att köra en ESS-tävling under Åre Bike Festival. Och eftersom hela byn är galet upptagen så här i starten av vintersäsongen så har vi inte hunnit reda ut saken innan ESS gick ut med sitt program, vilket vi såklart borde ha gjort och ber om ursäkt för.
danne1 sa:Var väl lite gnäll att man stängde av flera leder på berget pga tävlingen från övriga cyklister.
Paco sa:Vad är argumenten för att inte lägga endurot under ÅBF?
danne1 sa:Var väl lite gnäll att man stängde av flera leder på berget pga tävlingen från övriga cyklister.
Glisseur sa:Paco sa:Vad är argumenten för att inte lägga endurot under ÅBF?
Det har i alla fall inget med Skistar att göra överhuvudtaget. Från vad jag hört var dom 100% postiva efter sommarens enduro. Klart det alltid kommer några klagomål när man stänger av leder under ordinarie öppettider, men det får man ju räkna med när man anordnar stora event och är liksom med i beräkningen.
Glisseur sa:Ok! Åre Enduro 2017 är på banan! Datum blir 6-7 juli under Åre Bike Festival (4-9 juli är datumen för den). Träning torsdag, tävling fredag som förra året.
marr sa:Glisseur sa:Ok! Åre Enduro 2017 är på banan! Datum blir 6-7 juli under Åre Bike Festival (4-9 juli är datumen för den). Träning torsdag, tävling fredag som förra året.
Yeeeeaaahhhh!! Sjukt bra jobbat.
mikipedia_ sa:marr sa:Glisseur sa:Ok! Åre Enduro 2017 är på banan! Datum blir 6-7 juli under Åre Bike Festival (4-9 juli är datumen för den). Träning torsdag, tävling fredag som förra året.
Yeeeeaaahhhh!! Sjukt bra jobbat.
Gött jobbat alla inblandade!!
Enduro Fredrik sa:Tjenare!
Jag har tänkt att vara med i motionsklassen under loppet i gbg. Jag relativt skitnervös över de hela och hur allt fungerar.. Men min undran är egentligen ifall ni har några tips på vad och hur jag ska träna? Min kondition och styrka är relativt bra men min teknik är inte den bästa. Så hur tekniskt brukar loppet i gbg vara?
//Fredrik
Enduro Fredrik sa:Tjenare!
Jag har tänkt att vara med i motionsklassen under loppet i gbg. Jag relativt skitnervös över de hela och hur allt fungerar.. Men min undran är egentligen ifall ni har några tips på vad och hur jag ska träna? Min kondition och styrka är relativt bra men min teknik är inte den bästa. Så hur tekniskt brukar loppet i gbg vara?
//Fredrik
Lite från träningen förra åretEnduro Fredrik sa:Tjenare!
//Fredrik
Luthman Photography sa:Eller gör som jofa, drick starköl, lyssna på hårdrock och förlora din rädsla för smärta och lemlästning.
Raggamuffin sa:Trista är att Vallåsen öppnar helgen efter första tävlingen.
Jag har inte kört en meter endurotävling och hojen är ny. Så det blir en spännande första deltävling :)
cross micke sa:Lite från träningen förra åretEnduro Fredrik sa:Tjenare!
//Fredrik
lister sa:Stigarna är väll öppna året om, bara liften som inte går.
Vernersson sa:What could POSSIBLY go wrong? ;-)
Grattis till uppgradering av Eventet..Glisseur sa:Ok! Åre Enduro 2017 är på banan! Datum blir 6-7 juli under Åre Bike Festival (4-9 juli är datumen för den). Träning torsdag, tävling fredag som förra året.
Bosse Bosson sa:Hej!
Cykling är nytt för mig, men har verkligen fastnat. Införskaffade mig en heldämpad pjäs och tänkte våga mig på att delta i någon tävling i år.
Men för en nybörjare; Vad förutom en cykel behövs för att genomföra en Endurotävling?