Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Detta blanda jag i en bunke med "10dl AXA f-müsli Bär".
Sen är det bara å smeka ut de på ett plåt och låta det stelna, efter det är de bara att skära upp i lagom stora bitar =).
Samma princip som Runekakorna bygger på, istället för f-müsli har man i Runes variant havregryn, maltodextrin och hasselnöt. Att använda knäcksmet som klister funkar alldeles utmärkt, och vill man slippa mjölkprodukter går det bra att använda sojagrädde.
Gör det så kallde vatten testet..
Ta en tesked med knäcken, doppa det i kallt vatten efter någon sekund tar du upp den och ska kunna rulla knäcken på skeden.
Funkar det så är det bara att hälla i knäcken i bunken.
hm.. jag slängde i alla komponenter i en bunke.. blandade skiten.. slängde upp på en plåt.. sen ville det inte "brinna" ihop liksom så jag skickade in det hela i ugnen en stund... :-) får se om det blir en enda stoor energybar av det hela :D
tröstäter i väntan på nya cykeln, stirrar hålögt på gammla hojen som ligger i delar i väntan på nya däck.. får spela lite på ps3an så länge...
(hm undra om det blir dubblepost nu... ngt db fel tidigare)