rekrej
Aktiv medlem
Enkät om mtb från Skånska Landskap
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Pfaff sa:Många konstiga frågor där..
ForesterGuy sa:Pfaff sa:Många konstiga frågor där..
Ledande?
Alfakrull sa:Utformningen på enkäten känns ungefär som på ett gymnasiearbete. Innan handledaren har gett respons på enkäten. Om den utformats av en av de med lägre betyg i klassen.
SGS sa:Jag har själv lyckats skrämma ett antal personer, trots att jag alltid påkallar uppmärksamhet före passage, sänker farten, och t o m avlägsnar mig från stråket/vägen. Men vad hjälper det om fotgängaren går med lurar stirrandes i mobilen, eller helt enkelt verkar ha tankarna någon annanstans? Vems är ansvaret då? Vad kan man rimligen kräva när det gäller att folk ska anpassa sig?
Lenny sa:Kom igen. Skånska landskap är en viktig del i våra möjligheter att få utmärkta leder. Tramsa inte bort detta.
Skogling sa:Jag tramsade ej. Jag svarade korrekt på frågan varför jag ej kommer skaffa ringklocka på min stigcykel.
Spacekitty sa:Skogling sa:Jag tramsade ej. Jag svarade korrekt på frågan varför jag ej kommer skaffa ringklocka på min stigcykel.
Nu blir jag besviken. Hade verkligen föreställt mig dig som en genuin plingklockekille.