Epassi och Zwift

mandorf

Medlem
Epassi och Zwift
Är det någon som köpt helår på zwift och fått det ersatt av Epassi? Om någon lyckats vad skickade ni in för kvitto?

Jag vet att Zwift ska vara ok. Det är bara att följande ska vara med på kvittot när jag frågade, organisationsnummer gick att ersätta med nollor.

På kvittot ska det framgå: datum, ditt namn, säljare, vad som köpts, totalsumma, moms samt organisationsnummer.

Eftersom jag har pengarna hos Epassi så är helår mest intressant men om jag inte får kvittot godkänt blir det en dålig affär för mig.

Epassi och Zwift
Står inför liknande dilemma, prenumererar nu via paypal men behöver antagligen betala med kort för att få rätt kvitto. Dock så får jag fel period om jag provbetalar en månad och att testa med tolv känns mycket.

Epassi och Zwift
Är det någon som köpt helår på zwift och fått det ersatt av Epassi? Om någon lyckats vad skickade ni in för kvitto?

Jag vet att Zwift ska vara ok. Det är bara att följande ska vara med på kvittot när jag frågade, organisationsnummer gick att ersätta med nollor.

På kvittot ska det framgå: datum, ditt namn, säljare, vad som köpts, totalsumma, moms samt organisationsnummer.

Eftersom jag har pengarna hos Epassi så är helår mest intressant men om jag inte får kvittot godkänt blir det en dålig affär för mig.
Jag fick precis mitt godkänt, tog kvittot man kan ladda ner på zwift + screenshot på dragningen från min internetbank. Tänk på att begära den svenska summan som står på bankutdraget.

Fyllde i 000000-0000 som orgnr och skrev zwift inc som leverantör.

Det tog hela 21 minuter från jag skickade in till det var godkänt

Epassi och Zwift
Jag fick precis mitt godkänt, tog kvittot man kan ladda ner på zwift + screenshot på dragningen från min internetbank. Tänk på att begära den svenska summan som står på bankutdraget.

Fyllde i 000000-0000 som orgnr och skrev zwift inc som leverantör.

Det tog hela 21 minuter från jag skickade in till det var godkänt

Gjorde samma sak igår med samma resultat men tog ett par timmar.

Epassi och Zwift
Jag körde den och utdrag från Visa (skärpmdumpf) till Benify. Sen tog jag resterande pengar (4 kakor tot.) och köpte 4 stycken engångs-pass på Centralbadet i Stockholm.
Nu två veckor senare så är bad & gym delarna klara men Zwift-avdraget står som under behandling.

Då tiden för att lämna in/beställa går ut den 15/11 så bör jag kanske ringa och kolla med Benify vad som ska behandlas. Det kanske inte någon här kan svara på så det är bara en retorisk undran egentligen.
Återkommer om ngt speciellt uppkommer.

PS. Ifall nu någon undrar så kostar ett engångsbesök på Centralbadet 395 kr för bad, gym och bastu.

Senast ändrad:
Epassi och Zwift
Nu har jag fått ett godkännande från Epassi på mitt zwiftköp. Men pengarna kommer runt den 25:e nästa månad så man får inte ha bråttom.

Epassi och Zwift
Nu har jag fått ett godkännande från Epassi på mitt zwiftköp. Men pengarna kommer runt den 25:e nästa månad så man får inte ha bråttom.
Minns inte hur det var sist - men kommer pengarna direkt på kontot från epassi?
Reggade och fick godkänt på mitt Zwift mitten november så tänkte pengarna borde kommit nu runt novemberlönen men är det +1 månad man får räkna med?

Epassi och Zwift
Vet någon om gränsen den 15 november var hård? Jag har ett zwiftmedlemskap som förnyas först 8dec och hoppas få betala delar av det med vad jag har kvar i friskvårdsbidrag...

Epassi och Zwift
I mejl jag har fått så verkar den vara det. Jag betalade för nästa år den 7:e november så kan du skjuta nån månad och ta en helår i januari?

Epassi och Zwift
Hej!

Min arbetsgivare ska gå över till Epassi nu i maj, och som vi inomhuscykelälskare vet ingår inte Zwift i Epassis utbud av anslutna friskvårdsleverantörer. Jag sätter dock mitt hopp till att kunna få Zwift ersatt inom friskvårdsförmånen genom att skicka in kvitton till Epassi i efterhand. Enligt Epassis FAQ för kvittoregistrering (https://www.epassi.se/sv/anstalld/friskvard/faq/kvitto) ingår dock inte möjligheten att registrera kvitton retroaktivt i Epassis grundtjänst, och alla arbetsgivare använder inte denna "extratjänst". Jag undrar därför om ni som fått Zwift ersatt via Epassi vet om er arbetsgivare använder någon "extratjänst" hos Epassi som gör detta möjligt, eller om någon av er som fått Zwift ersatt (precis som jag) jobbar vid en statlig myndighet.

Tack på förhand!

Tillbaka
Topp