Erfarenhet av DFDS transport? (Uppdatering)
OK!. nu har jag lyckats reda ut allt detta! och det stog visst till så att min cykel kom den 1/2 och den veckan skulle dom tydligen försökt leverera den 3ggr men det var ingen hemma hos mig (enligt dom). Problemet som jag presenterade för dom var att min mor är sjukskriven och hade nyss opererats den veckan så hon lämnade inte huset samtidigt som jag låg i influensan och gick inte heller ut och vi fick inget besök av någon budkille vi. och efter detta hade dom bara dumpat min cykel på lagret (fråga mig inte varför) och inte försökt kontakta mig per telefon eller brev. Och när jag påpekade detta så blev dom sanbbt väldigt välvilliga och sa att dom skulle köra ut paketet till mig idag....så halv fyra så ringer jag upp dom och frågar om det kommer (budfirman stänger kl 4) och till svar får jag att han kan se mitt paket från vart han står och att budkillen "glömt" det. Jag är naturligtvis ganska sur vid det har laget så jag börjar skälla ut honom och efter ett tag sammlar han sig och säger att jag ska få paketet inom en halvtimme. Och som han lovade fick jag paketet kort därefter...men det var inte utan strul. Så om du beställer från något som transporteras med DFDS transport så räkna inte med att få det utlämnat i första taget.
Nu till den roliga delen!
Fick som sagt min nya cykel! och till min förvåning var den ännu finare i verkligeheten än på bild dock har jag inte hunnit testa den än men den ger ett väldigt bra intryck för en cykel som kostade 5800kr med frakt :) bilder kommer senare.
Nu till den roliga delen!
Fick som sagt min nya cykel! och till min förvåning var den ännu finare i verkligeheten än på bild dock har jag inte hunnit testa den än men den ger ett väldigt bra intryck för en cykel som kostade 5800kr med frakt :) bilder kommer senare.
Senast redigerad av en moderator: