Erfarenhet av Top Bikes?

haas84

Ny medlem
Erfarenhet av Top Bikes?
http://www.topsbikes.com/
Någon som har erfarenhet av denna sida? Väldigt mycket billigare än övriga ställen.
Det skickas ju ifrån Indonesien så de tillkommer ju visserligen tull och moms. Men de blir ändå billigare.
Frågan är ju om man kan lita på denna sida?
 
Erfarenhet av Top Bikes?
Bolaget ligger i Jakarta, så du kan ju räkna med att det tillkommer minst 25% moms på priserna när grejerna kommer (om dom kommer) över gränsen.
 
Erfarenhet av Top Bikes?
Jo att de ligger i Jakarta, och att de tillkommer moms och tull förstår jag.
Det va ju mer den frågan i fall det kommer nåt i huvetaget. Kommer de nåt, är de verkligen originalgrejer? :-)
 
Erfarenhet av Top Bikes?
Behöver man verkligen kolla upp saker innan man handlar från jakarta? Att bara ens tänka tanken borde omyndigförklara dig.
 
Erfarenhet av Top Bikes?
marr sa:
Behöver man verkligen kolla upp saker innan man handlar från jakarta? Att bara ens tänka tanken borde omyndigförklara dig.
+100
Ja hur är det ens möjligt att man ens tänker tanken?
 

Bilagor

  • tops.png
    tops.png
    92.3 KB · Besök: 33
Tillbaka
Topp