Erfarenhet reklamation/garanti Propain

Kikar på en Propain Tyee som nästa hoj. Att den explicit är klassad att användas i bikepark/dh är det som lockar mig mest. Känner inte till någon annan tillverkare som officiellt godkänner sina enduromodeller för det. Är däremot lite rädd att den ska spricka förr eller senare ändå. Finns det någon här som haft med propain att göra vad gäller reklamation eller garanti? Lätt/svårt? Blir man väl bemött? Krångel med transporter?

mvh
Martin

Inga konstigheter alls! Min Spindrift hade ett lager som var löst i sitt säte på svingen. Skickade en film, skickade sen svingen med posten och mailade kvittot för att få frakten återbetald. Tog inte lång tid heller!

Inga konstigheter alls! Min Spindrift hade ett lager som var löst i sitt säte på svingen. Skickade en film, skickade sen svingen med posten och mailade kvittot för att få frakten återbetald. Tog inte lång tid heller!
Bra att höra! 1-0 till propain hittills alltså. Har inte riktigt kunnat hitta några klagomål på andra forum heller

Har ringt till dom några gånger både före och efter köp och det är inga konstigheter, om än ibland något lite knackigt att ze englißh. Nej över lag måste jag säga att jag är riktigt nöjd, såpass att jag eventuellt funderar på att skaffa ytterligare en Propain snart. Det är klart, det är klasskillnad mellan Santan jag också har och Propainen när det kommer till passform i ramen osv men för pengen är det nog minst lika bra som nåt annat.

Tillbaka
Topp