Maakus
Aktiv medlem
ESS 2018 - Glennduro i Göteborg 15:e april
Loftberg sa:Jag litar på september-kruttorrt före och behåller mitt Minion SS i bak!
Jag tror det blir ännu torrare!! Så jag slänger på Minion SS fram och bak!!! (Nä.)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Loftberg sa:Jag litar på september-kruttorrt före och behåller mitt Minion SS i bak!
??Maakus sa:Loftberg sa:Jag litar på september-kruttorrt före och behåller mitt Minion SS i bak!
Jag tror det blir ännu torrare!! Så jag slänger på Minion SS fram och bak!!! (Nä.)
Magnus.Bovall sa:Någon, några med bra koll på banorna som skall ut och kolla på racet som man kunde få hänga på.
Så man slipper att virra runt själv i skogarna.
/M..
Zorander sa:Startar alla samtidigt? Blir man tilldelad mer specifik starttid?
Kör alla SS1 först eller får man välja själv vilka SS man kör när?
Kör motion.
Magnus.Bovall sa:Magnus.Bovall sa:Någon, några med bra koll på banorna som skall ut och kolla på racet som man kunde få hänga på.
Så man slipper att virra runt själv i skogarna.
/M..
??
stenmark sa:Nu ligger banan ute.
http://www.goteborgsstigcyklister.se/banstrackning-ess-goteborgsendurot-2018-glennduro/
Glöm inte att titta på filmerna på varje sträcka.
SS1:SS2:SS3:SS4:SS5:SS6:SS7:
Jag tror att jag har kört 3 av ess-tävlingarna i Göteborg. I år stannade jag hemma eftersom jag helt enkelt inte gillar att tramprejsa uppförs. Detta är helt min preferens och ni har många anmälda. Min åsikt är däremot att detta inte är tillräckligt roligt för att jag ska vilja delta. Med tanke på att ni faktiskt har har bra stärckor tycker jag det är lite synd att det blir så här. Min preferens är att ni skulle ha mer utförsåkning, kortare sträckor och mindre krävande transporter. Detta är bara min åsikt och ni har uppenbarligen många anmälda, men själv så tycker jag det är en kul tillfälle som går till spillo.
jofahjalm sa:stenmark sa:Nu ligger banan ute.
http://www.goteborgsstigcyklister.se/banstrackning-ess-goteborgsendurot-2018-glennduro/
Jag tror att jag har kört 3 av ess-tävlingarna i Göteborg. I år stannade jag hemma eftersom jag helt enkelt inte gillar att tramprejsa uppförs. Detta är helt min preferens och ni har många anmälda. Min åsikt är däremot att detta inte är tillräckligt roligt för att jag ska vilja delta. Med tanke på att ni faktiskt har har bra stärckor tycker jag det är lite synd att det blir så här. Min preferens är att ni skulle ha mer utförsåkning, kortare sträckor och mindre krävande transporter. Detta är bara min åsikt och ni har uppenbarligen många anmälda, men själv så tycker jag det är en kul tillfälle som går till spillo.
Troll alert? Smaken är som baken men faktum är att vi har varken en Åreskuta eller en lift här:)
Skitroliga banor ju! Pepp!
jofahjalm sa:Jag tror att jag har kört 3 av ess-tävlingarna i Göteborg. I år stannade jag hemma eftersom jag helt enkelt inte gillar att tramprejsa uppförs. Detta är helt min preferens och ni har många anmälda. Min åsikt är däremot att detta inte är tillräckligt roligt för att jag ska vilja delta. Med tanke på att ni faktiskt har har bra stärckor tycker jag det är lite synd att det blir så här. Min preferens är att ni skulle ha mer utförsåkning, kortare sträckor och mindre krävande transporter. Detta är bara min åsikt och ni har uppenbarligen många anmälda, men själv så tycker jag det är en kul tillfälle som går till spillo.
Jimel sa:Nu åker vi mot Götlaboooorg!
jofahjalm sa:Det är rätt! Säg åt dem bara!stenmark sa:Nu ligger banan ute.
Jag har aldrig cyklat ESS och det lär ju inte bli så heller med den bansträckningen. Mina preferenser är nog mer att cykla ned på stan och ta en glass, sen vidare till badplatsen. Eftersom jag bott i västra Göteborg vet jag att det finns mycket sånt, och jag tycker det är lite synd att det blir så här. Bara min åsikt, ett kul tillfälle som går till spillo.
Enduro? Långa hårda dagar i sadeln, bara dom starka överlever. Det betyder inte att man skall glassa lift på transporterna i alla fall. :)Bring sa:Förresten är det någon som vet var begreppet enduro kommer ifrån? Det står ingenstans på facebook.
Var finns glass- och badtråden så att jag kan skriva där och beklaga mig?
Mike8 sa:Chippet - ska det monteras på styret eller stången? Fick inte med några instruktioner när jag hämtade ut det.
Ultralite sa:Om man klagar på transporter så ska man väl inte tävla i enduro? Det är ju själva grejen att ta sig för egen maskin mellan sträckorna?
BjornR sa:Ultralite sa:Om man klagar på transporter så ska man väl inte tävla i enduro? Det är ju själva grejen att ta sig för egen maskin mellan sträckorna?
Men ska man köra enduro så ska det vara mycket utför. DH fast med stigcykel.
Just nu ser det mer ut som att vi letar efter sveriges bästa stigcyklist.