GoranS
Aktiv medlem
Eurosport player
Henrik_E sa:Cav droppad.
Varför har vi inte en procykeltråd?
Det går ju att skapa en tråd om man tycker det är motiverat ...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Henrik_E sa:Cav droppad.
Varför har vi inte en procykeltråd?
Gaviria skadad. Ewan formtoppade för att vinna dussinrace i januari. Cav är ur slag. Bohani vann i veckan. Sagan är i vrålform.GoranS sa:Vilka av spurtarna är i form och med i gruppen? Har i stort sett noll koll på hur säsongen förlöpt hittills.
Henrik_E sa:Börja med att ta bort alla kakor från Eurosport och logga in igen.
Carl A sa:ESP o Garmins weblösningar är nog samma knarkande dyslektiker som skapat, under ngt epileptiskt anfall.
Tror inte det finns något du kan göra, exakt samma för mig nu under eftermiddagen under La Flèche Wallonne. Sannolikt något fel i Eurosports servrar…LesGrossman sa:Är på landet för första gången sedan jag började med Eurosport Player och det strular! Hemma har EP alltid funkat klockrent, men här håller sidan bara på och buffrar hela tiden. Jag testade på telefonen och där fungerar det klockrent men absolut inte på min PC. Har testat på chrome och edge utan någon skillnad. Tacksam för hjälp om någon har en aning om vad man ska ta sig till?
Spacekitty sa:Prova att avinstallera Flash och Silverlight, då får ni HTML5 strömmen istället som fungerar bättre i moderna browsers.
fhloston sa:Jag skickade en fråga till Eurosport angående att stage 5 inte fanns på kvällen efter femte etappen. Nu i kväll finns 6e, men fortfarande inte 5e...
Svaret från Eurosport var både lite allmänt nonsens, och samtidigt lite så man ifrågasätter varför jag ska betala om de inte kan få upp etapperna i ordning. I min värld betalar jag för att kunna titta samma kväll...
I write to you to answer your question about the availability of the replay videos in the Video on Demand-section of Eurosport Player.
"I would like to inform you that an average time for the videos becoming available in the Replay section is 24 to 48 hours after a broadcast of the relevant programme.
I would also like to remind that as a broadcaster of sporting events we are subject to strict rules regarding the broadcasting rights.
Therefore the availability of all the videos cannot be guaranteed in the section dedicated to the events scheduled for live broadcast.
I hope I answered your question and I remain at your disposal for any further information."
fhloston sa:Jag skickade en fråga till Eurosport angående att stage 5 inte fanns på kvällen efter femte etappen. Nu i kväll finns 6e, men fortfarande inte 5e...
Svaret från Eurosport var både lite allmänt nonsens, och samtidigt lite så man ifrågasätter varför jag ska betala om de inte kan få upp etapperna i ordning. I min värld betalar jag för att kunna titta samma kväll...
I write to you to answer your question about the availability of the replay videos in the Video on Demand-section of Eurosport Player.
"I would like to inform you that an average time for the videos becoming available in the Replay section is 24 to 48 hours after a broadcast of the relevant programme.
I would also like to remind that as a broadcaster of sporting events we are subject to strict rules regarding the broadcasting rights.
Therefore the availability of all the videos cannot be guaranteed in the section dedicated to the events scheduled for live broadcast.
I hope I answered your question and I remain at your disposal for any further information."
jarna sa:... har skaffat en cromecast och kör från telefonen till teven
NLC sa:jarna sa:... har skaffat en cromecast och kör från telefonen till teven
Mycket bra lösning IMHO
BC sa:Svart i rutan imorse. (Comhem kabel).
Ska man skaffa eurosport player (eller www.dplay.se/skaffapremium)
eller strunta i Vueltan ?
Pfaff sa:BC sa:Svart i rutan imorse. (Comhem kabel).
Jag är fly förbannad på Boxer/ComHem.
Låter på deras svar på fejsboksidan som det skulle vara en total överraskning att avtalet skulle förnyas pr den 1 september.
Tänker ladda ner ESplayer o skicka faktura till Boxer. Baffatt. Det lär väl inte funka annat än som markering.
Mats65 sa:Pfaff sa:BC sa:Svart i rutan imorse. (Comhem kabel).
Jag är fly förbannad på Boxer/ComHem.
Låter på deras svar på fejsboksidan som det skulle vara en total överraskning att avtalet skulle förnyas pr den 1 september.
Tänker ladda ner ESplayer o skicka faktura till Boxer. Baffatt. Det lär väl inte funka annat än som markering.
Själv är jag mer sur på Discovery Networks.
De verkar ha förköpt sig på rättigheter och nu utövar de utpressning mot all distributörer av TV. Tidigare i somras var det mot Telia, nu är det ComHem. Gemensamma nämnaren i liknande bråk på senare tid är Discovery.
Om Distributörerna går med på högre priser så höjer de ju självklart priserna till kund. Jag har inte lust att betala för att ComHem skall sända en massa annan skit åt Discovery Networks Jag vill ju bara se cyklingen.
Hade distributörerna varit smarta så hade de ju samförhandlat mot Discovery. Hade nog varit lättare att få igenom sina krav då.
Det är inte endast du som är det.Mats65 sa:Själv är jag mer sur på Discovery Networks.