Eurosport player

Claeshyttnas

Ny medlem
Eurosport player
Skaffade idag Eurosport player i tron att jag skulle kunna kolla cykling som man missat i efterhand. Verkar inte funka . Någon som har denna player? Ville kolla Paris-Nice nu, i efterhand men det funkar inte.

Eurosport player
De brukade vara snabba på att lägga upp video förut på appen i alla fall, men dagens Paris Nice har nte kommit upp ännu. Vill man kolla på sändningen, fast med överspelade kommentatorer, så finns ju cyclinghub.tv

Senast ändrad:
Eurosport player
Jag får mycket bättre bildkvalitet om jag kör ES Player på min iPad/iPhone och skickar det till TV:n med Airplay än att köra direkt i webläsaren på datorn som är kopplad till TV:n.

Eurosport player
clnr sa:
Jag får mycket bättre bildkvalitet om jag kör ES Player på min iPad/iPhone och skickar det till TV:n med Airplay än att köra direkt i webläsaren på datorn som är kopplad till TV:n.

Ja, det där upplever jag också. Väldigt långt ifrån "HD" på datorn och högre upplösning på mobilen.

Eurosport player
Webspelaren är ju ett skämt faktiskt. Silverlight, dålig buffring och kass bildkvalitet. Har påpekat detta till Eurosport när de skickade ut en kundundersökningsenkät tidigare i år.

Eurosport player
Köp inga cykelsässongsabb, dom är dysfunktionella enligt suporten.

"In fact, and after verification with our technical department, we would like to inform you that your Cycling season pass has not been activated due to a technical dysfunction.

We therefore invite you to subscribe to one of our Multi-screen monthly offers in order to access our service for the time being, and we will exceptionally deactivate it and refund you once the problem is solved and your Cycling pas is activated."

Eurosport player
Som tur är finns det numera flera alternativ
Kolla tex på http://magine.com
Man registrerar en MAIL-adress, sedan är 1a månaden gratis, med alla kanaler. Sedan går det att få ytteligare en månad via en annan MAIL-adress, osv, osv......

För de som har http://www.boxer.se ingår numer alla kanaler man betalar för i Boxer Play.

/Håkan

Eurosport player
Att de fortsätter erbjuda cykelabonnemanget om inte supporten tror på dessa, suck.

Preppar innan Mallis och fortsättningen på klassikersäsongen, så jag fick uppgradera från nån Android-version av ESPplayer till 'all screens' för att kunna se på laptopen.

Hur funkar det i Spanien, får jag spansk ESP pga IP-adress eller svensk pga mitt abonnemang?

Eurosport player
CW sa:
480p som vanligt? :) Tacka vet jag cyclinghub.
Cyclinghub har (eller hade åtminstone ifjol) dessutom bättre framerate och kortare fördröjning (Eurosport var ungefär en halvminut efter Cyclinghub). Skulle gärna betala för de suveräna svenska kommentatorerna, men Eurosport player är bara så förbannat dålig. Youtube hade bättre teknologi redan för typ 10 år sen.

Eurosport player
Ahem, så förnyar man abonnemanget och det funkar OK på datorn men inte längre i mobilen (Android Lollipop 5.1)... Vad göra då ?

Eurosport player
Säg den glädje som varar, det funkar bara OK första gången appen startas annars får jag "sorry, this video cannot be played" och när det funkar så hoppar visningen ur helskärmsläge och visar overlay med programinformation var 15 sek...

Eurosport player
Vad gör ni egentligen? Jag har det på samsung smart-tv, laptop samt på gammal androidfån. Det fungerar överallt med undantag att jag inte kan spola tillbaka på samsung-tv.

Eurosport player
Hej Happy
Jag förnyade mitt abonnemang igår på eurosport player. Första timmen gick allt fint sen började det så klart krångla, hacka och ha sig. Loggade ut och loggade in igen och efter det har sidan varit på danska :(
Surfar runt på eurosportplayers sida men hittar ingenstans man kan kontakta dem och be om hjälp med detta. Kollat igenom inställningar oxå men blir inget klokare. Någon som har tips om hur man kan lösa detta?

Eurosport player
Köp dplay istället så får man eurosport utan att behöva använda eurosport player. För mig har dplays spelare funkat mycket bättre än eurosport player. Kostar förvisso 79 spänn istället.

Eurosport player
När jag köpte abonnemang via ios appen så var det muppigt hela tiden. Men då tog jag ett abonnemang för flera enheter via hemsidan istället, så funkar det bättre. Med samma app.

Fint i Frankrike nu. Vem vinner? Sagan väl?

Eurosport player
Henrik_E sa:
Kikon sa:
När jag köpte abonnemang via ios appen så var det muppigt hela tiden. Men då tog jag ett abonnemang för flera enheter via hemsidan istället, så funkar det bättre. Med samma app.

Frankrike?
Italien. :)
Edit. Första inlägget blinkade till och jag såg texten Paris Nice och det fastnade. :) C'est la vie.

Senast ändrad:
Eurosport player
Kikon sa:
Henrik_E sa:
Kikon sa:

Frankrike?
Edit. Första inlägget blinkade till och jag såg texten Paris Nice och det fastnade. :) C'est la vie.

5 mil kvar, 1:24 mellan ledargrupp o peloton. Sagan ligger i pelotonen.

Eurosport player
Pfaff sa:
Kikon sa:
Henrik_E sa:
Kikon sa:

Frankrike?

5 mil kvar, 1:24 mellan ledargrupp o peloton. Sagan ligger i pelotonen.
Fan vad snygg världsmästartröjan är på Sagan. Såg honom nyss. Det är som att den var tänkt för honom från början. :)

Edit. Cipollini, Colnago, Willier och De Rosa i samma bild. Ingen Canyon.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp