Fan! Nu har det hänt igen. Två omkomna

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Angående Flashback, ja, jag läser ibland. Enligt mig så är 90% av det som skrivs där skit, men det finns oxå bra info ibland som inte förekommer i MSM. Så om man har koll och är bra på att sortera och värdera info & och duktig på källkritik så kan man lära sig mkt på flashback, som inte publiceras i vanliga media. :cool:

Om jag otb:ar så kanske det inte är för att jag bestämt mig för det utan för att jag är kass på att cykla. Du tror att det är för att media "bestämt" och jag tror att det beror på dålig journalistik. Det kan finnas många andra anledningar.
Detta skulle lösas mycket enkelt genom att man bestämmer sig för att göra bra journalistik istället för dålig. Men det gör man inte.

Du minns inte, nån som resonerade kring, vet inte om det stämmer, låter rimligt, osv. Då kanske man ska vara försiktig med att uttala sig om vad som hänt. Rubriker, ingresser och bildtexter skrivs långt ifrån alltid av artikelförfattaren. Att det skulle röra sig om en konspiratorisk mörkläggning lockar fram foliehattvarningar.
På vilket sätt har jag "uttalat mig om vad som har hänt" (mer än nån annan i tråden)? När har jag sagt nåt om "konspiratorisk mörkläggning"? Vänligen ge fan i att lägga ord i munnen på folk.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp