FarfarsCykel

friberg

Ny medlem
FarfarsCykel
20160430_164323.jpg
20160430_164304.jpg

Finns det någon el några här som älskar gamla cyklar?
Har en gammal Wigi vad tycks?

FarfarsCykel
Ser fin ut men valet av reflexer är ärligt talat skamligt fult när resten är såpass retro. Skall du sälja den ta bort dem...

Vintagecyklar är inte så jättehett på happy men många kan mycket. Jag kan knappt gissa decenniet. Tidigt 60-tal kanske?

FarfarsCykel
Har ärvt den av min far som fick den av sin far en gång i tiden. nu står den bara i källarn då ja inte använder den.
den är skön att cykla på dock skulle vevlagret behövas att bytas då det knastrar lite.
som sagt så är man i valet och kvalet och Barnen här hemma är för små för att kunna cykla på den.

FarfarsCykel
friberg sa:
Har ärvt den av min far som fick den av sin far en gång i tiden. nu står den bara i källarn då ja inte använder den.
den är skön att cykla på dock skulle vevlagret behövas att bytas då det knastrar lite.
som sagt så är man i valet och kvalet och Barnen här hemma är för små för att kunna cykla på den.

Låter om det är ett tag kvar till farfar alltså. Det är upp till dig om du orkar fixa lagret och/eller förvara för framtiden. Om du inte vill göra det så låt den gå vidare till nån med mer behov.

Tillbaka
Topp